شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بیانیه

مدیریت حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در بیانیه ای، دعوت کرد تا با حضور در بزرگداشت حماسه ۹ دی، همچون گذشته دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را مایوس و موجب خرسندی دوستان شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، مدیریت حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام در بیانیه ای، دعوت کرد تا با حضور در بزرگداشت حماسه ۹ دی، همچون گذشته دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را مایوس و موجب خرسندی دوستان شوند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم

بدون شک یوم الله نهم دی ماه 88  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است .روزی که یادآور حماسه بزرگ حضور میلیونی و یکپارچه امت ولایتمدار و بصیر اسلامی است که با وحدت و به هم پیوستگی خود فارغ از هر قومیت و خط و گرایش سیاسی نمایش وفاداری خود را در دفاع از کیان نظام اسلامی با شکوه هرچه تمام تر به منصحه ظهور رساندند.

نهم دی ماه روزی است که انقلاب و نظام اسلامی با هدایت های پیامبرگونه مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و هوشیاری آحاد جامعه از یکی از بزرگترین بحران ها و گردنه های خطرناک تاریخ خود به سلامت گذشت و به نصرت الهی یک بار دیگر مهر باطلی بر خواب آشفته و طمع خام دشمنان قسم خورده نظام اسلامی و ایادی و فریب خوردگان داخلی آنها زد.

انقلاب اسلامی از بدو پیروزی خود تا کنون در معرض بحران ها و دسیسه های مختلفی بوده است و بعد از این هم خواهد بود، اما حوادث منتهی به نهم دی ماه را باید یکی از پیچیده ترین بحرانها و دسیسه ها علیه ماهیت و موجودیت نظام اسلامی دانست. دسیسه و فتنه ایی که عوامل و طراحان اصلی آن در خارج از کشور آنقدر به آن امیدوار بودند که بر خلاف همه معاهده های بین المللی علنا از آن دفاع و حمایت کردند. لذا ضروری است تا زمینه ها و عوامل شکل گیری آن وقایع ، همواره مورد بازخوانی و رمز گشایی قرار گیرد تا از درس ها و عبرت های آن در حوادث احتمالی پیش روی نظام و انقلاب بهره جست. و البته پیش از هر کسی، دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب باید تا کنون فهمیده باشند این نظام مقدس اسلامی که حاصل خون هزاران شهید و مجاهدت های هزاران ایثارگر است آسان به دست نیامده است که مردم ما اجازه دهند به آسانی از دست برود.

در مقطع حساس کنونی که کشور عزیزمان در معرض تحریم ها و تهدیدهای مختلف دشمنان است بیش از هر زمانی نیازمند وحدت و یکپارچگی همه دغدغه مندان تمامیت ارضی کشور و جریانهای وفادار به نظام اسلامی هستیم و در این میان از دولت محترم انتظار می رود با خدمت بهتر و مساعد کردن وضعیت اقتصادی قدردان این ملت نجیب و وفادار باشد.

ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه از امت حزب الله و ولایتمدار دعوت می شود تا با حضور در بزرگداشت این روز مبارک، همچون گذشته دشمنان انقلاب بویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها را مایوس و موجب خرسندی دوستان شوند.

 در همین راستا، ما روحانیون، طلاب، اساتید و کارکنان حوزه های علمیه استان ایلام اعلام می داریم همچون گذشته تحت زعامت مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی)دوشادوش سایر اقشار مردم آماده دفاع از ارزشهای نظام مقدس اسلامی هستیم

 مدیریت حوزه های علمیه و جامعه روحانیت استان ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha