شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام علی دارابی، مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: بخش عمده فارغ التحصیلان دبیرستان های صدرا به حوزه های علمیه وارد می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی دارابی، مدیرکل امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع دانش‌آموزان دختر دبیرستان علوم و معارف صدرا در شهرستان مهریز با بیان اینکه ۱۵۸ مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرا در سراسر کشور فعالیت دارند اظهار داشت: ان شاءالله با تربیت نسل جوان ایران اسلامی که اهل دانایی و علم و حرکت مجاهدانه است، بتوانیم حرکت ارزشمند خود را بر اساس اهداف عالی نظام دنبال کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان دبیرستان‌های صدرا با شرایط علمی خوب و با بهره‌گیری از دبیران مطلوب و مورد تائید، سطح زندگی مؤمنانه و معنوی را فرا می‌گیرند لذا بر همین اساس سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه خود می‌داند که با ارتباط تنگاتنگ وزارت آموزش ‌و پرورش برای تحقق اهداف فرهنگی و سند تحول بنیادین این وزارتخانه، گام‌های اساسی را در حمایت از این دبیرستان‌ها بردارد.

این مقام مسئول، همراهی وزارت آموزش و پرورش با تبلیغات اسلامی بسیار خوب و اثر بخش عنوان کرد و گفت: این نتایج مثبت را می توان در ورود بخش عمده ای از فارغ التحصیلان دبیرستان های صدرا به حوزه های عملیه نام برد.

حجت الاسلام دارابی در پایان افزود: تربیت دانش‌آموزی مومن، انقلابی، پرتلاش با ایمان روشن بینانه که در مسیر تحقق معارف اسلامی گام برمی دارد در دستور کار مدارس صدار در سطح کشور است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha