سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی در لاهور

حوزه/ مراسم ترحيم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حوزه علميه جامعه‌المنتظر لاهور برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» مراسم ترحيم و بزرگداشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حوزه علميه جامعه‌المنتظر لاهور برگزار شد.

در این مراسم ناظری، سرکنسول، علی‌اکبر رضایی‌فرد، وابسته فرهنگي ایران و رضازاده، مسئول امور کنسولی كنسولگري ايران در لاهور، شرکت كردند.

علامه افضل حیدری، رئیس حوزه علمیه جامعه‌المنتظر لاهور پاكستان، به عنوان سخنران این برنامه و در حضور مدرسین حوزه و طلاب علوم دینی در سالن اصلی حوزه علمیه، بر مراتب علم و تقوای آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی تأکید کرد و سوابق مبارزاتی و انقلابی اين فقيه مبارز را برجسته و ارزشمند شمرد.

همچنين در حاشیه این مراسم نشستی با حضور هيأت ايراني و حجت‌الاسلام حافظ سید ریاض حسین نجفی، رئیس کل جوامع‌النتظر پاکستان و سرپرست وفاق‌المدارس شیعیان در پاکستان، سید قاضی نیاز حسین نقوی، معاون جوامع‌النتظر پاکستان و علامه افضل حیدری، رئیس حوزه علمیه جامعه‌المنتظر لاهور برگزار و در آن در خصوص توسعه همكاري‌هاي فرهنگي و ديني گفت‌وگو شد.

 

برگزاری مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در اندونزی

همزمان با برگزاری مراسم دعای کمیل، مراسم ترحیم آیت‌الله هاشمی شاهرودی، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام (6 دی‌ماه) در اندونزی برگزار شد.

این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد و با سخنان عبدالمجید حکیم الهی، رئیس مرکز اسلامی جاکارتا در خصوص ویژگی‌های اخلاقی آن مرحوم ادامه یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha