پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حماسه نه دی، خروش انقلابی مردم ایران اسلامی برای دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلاب اسلامی و تثبیت و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب بود.

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با گرامیداشت پیش رو بودن حماسه یوم الله نهم دی گفت: نهال ارزشمند انقلاب اسلامی، به دلیل ماهیت استکبارستیزی و حمایت از مستضعفین جهان از همان آغازین روزهای رویش و پیروزی، همواره به انحاء گوناگون دستخوش هجمه‌ها، ضربه‌ها، توطئه‌ها و اقدامات براندازانه استکبار جهانی قرار گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: طراحی جنگ تحمیلی، اعمال تحریم‌های ظالمانه، راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی در منطقه، و انواع مختلف فتنه‌های داخلی و بین‌المللی هر کدام عامل مهمی برای فروپاشی یک انقلاب به حساب می آید، ولی نقش استراتژیک و راهبردی حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و ولایت‌پذیری و لبیک‌گویی ملت مسلمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ندای آسمانی معظم له مهمترین عامل خنثی شدن توطئه های استکبار جهانی به شمار می رود.

وی با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین حماسه نهم دی اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی در پرتو رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و بیعت مکرر آحاد مختلف جامعه اسلامی در مقاطع مختلف با آرمان‌های انقلاب اسلامی، به بلوغ و شکوفایی کامل رسیده و علیرغم کارشکنی‌های دشمنان، به درختی تناور تبدیل شده است.

حجت الاسلام سروستانی، بی بصیرتی برخی از خواص در انتخابات 88 را دستمایه بروز و ظهور تحرکات گسترده ای از سوی دشمنان ایران اسلامی دانست و گفت: این کار موجب شد تا انواع و اقسام توطئه‌های به زعم خود، براندازانه را برای سرنگونی و حذف نظام اسلامی انجام دهند و این بی‌بصیرتی تا آنجا ادامه یافت که منجر به هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: حماسه نه دی، خروش انقلابی مردم ایران اسلامی برای دفاع از آرمان‌های اسلامی و انقلاب اسلامی و تثبیت و تقویت جبهه فرهنگی انقلاب بود و پس از فتنه ‌ای به وقوع پیوست که دشمنان اصلی نظام و انقلاب اسلامی طراحی کردند و عوامل دست نشانده آن‌ها از داخل در جهت تحقق توطئه های دشمنان با آنها همصدا شدند و بعد از روشن شدن جریان فتنه، قاطبه مردم با هشیاری کامل مسیر انقلاب را دنبال کردند و تنفر خود را نسبت به فتنه و فتنه گران و عوامل آنها نشان دادند.

وی، 9 دی را سالروز تجلی ولایتمداری ملت غیور ایران اسلامی عنوان کرد و ابراز داشت: این روز، روز تبعیت مردم از فرامین حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری در حماسه نهم دی 88 باعث آفرینش صحنه پرشکوهی از نمایشگاه بصیرت بخشی و دشمن ستیزی ملت فهیم و ولایی ایران اسلامی شد.

حجت الاسلام سروستانی عنوان داشت: پیام روشن حماسه نه دی برای استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل این است که ملت ولایتمدار ایران اسلامی با تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت، تحرکات و توطئه های هنجارشکنانه و غیر انسانی مستکبران را نقش بر آب خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha