جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه ۹دی ماه نمونه بارز تبعیت از ولایت فقیه توسط ملت ایران است افزود: مسئولان به جای دغدغه آزادی سران فتنه به فکر رفع مشکلات کشور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به اینکه ملت ایران طی چهل سال گذشته با بصیرتی که داشتند بارها و بارها توانسته اند که دشمن را در عرصه های بسیاری با شکست روبه رو سازند تصریح کرد: این بصیرت مردم نشان از تبعیت بی چون و چرا از ولی فقیه است که سبب شده دستاوردهای چشمگیری را برای جمهوری اسلامی به دست آورد.

مدیر حوزه علمیه یزد با بیان اینکه حضور مردم ایران در روز 9 دی ماه سال 88 یکی دیگر از نمونه های واقعی تبعیت از ولایت فقیه بود افزود: آن زمان دشمن با همکاری برخی عناصر داخلی خود و طرح ریزی توطئه های شوم قصد داشت تا نظام جمهوری اسلامی را از هم بپاشاند که به لطف و یاری خدای متعال به آن دست نیافتند.

وی دشمن داخلی را خطرناک تر از دشمن داخلی دانست و خاطر نشان کرد: در سال 88 این مسئله به خوبی قابل مشاهده بود و دیدیم که دشمنان داخلی چه خطراتی برای کشور دارند و این در حالی است که دشمن خارجی اگر رابطی در داخل نداشته باشد نمی تواند توطئه هایش را پیاده سازی کند.

مدرس حوزه علمیه یزد با بیان اینکه امروزه برخی به دنبال این هستند که سران فتنه را از حصر آزاد کنند گفت: باید به این مسئولان متذکر شد، به جای اینکه شما دنبال آزادی افرادی باشید که با دشمن در یک مسیر قدم بر می داشتند و اهداف شوم آنها را دنبال می کردند تا نظام جمهوری اسلامی را به نابودی بکشانند، به فکر کشور و رفع مشکلات مردم باشید.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با تاکید بر اینکه دشمن باید آگاه باشد که ملت فهیم و بصیر ایران تابع بی چون و چرا از ولایت فقیه هستند تصریح کرد: دشمن به خیال خام خود فکر می کند که می تواند مردم را از ولی فقیه دور و زمینه نابودی جمهوری اسلامی را طرح ریزی کند و شاهد این مسئله را باید در این چهل سال مشاهده کرد که هر زمان رهبر معظم انقلاب به مردم در مسئله ای هشدار دادند که نسبت به برخی مباحث در کشور هوشیار باشند، بهترین عمل را انجام دادند و دشمن داخلی و خارجی را با هم از میان برداشتند.

وی در پایان عنوان کرد: ان شاءالله که مردم فهیم ایران اسلامی با حضور پرشور خود باز هم نشان خواهند داد که در نظام جمهوری اسلامی همه همراه، همگام و تابع ولی فقیه هستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha