پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی را اوج وحدت و همبستگی ملت ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مسجد جامع نکابا اشاره به فرا رسیدن سالگرد حماسه نهم دی، از این روز حماسی به عنوان تجدید پیمان ملت بزرگ ایران اسلامی با انقلاب، نظام و ولایت فقیه عنوان کرد.

وی از فتنه 88 به عنوان یک کودتای نرم علیه انقلاب اسلامی یاد کرد و افزود: دشمنان داخلی و خارجی تلاش داشتند به بهانه انتخابات انقلاب مخلمین که در کشورهای دیگر پیاده شده بود در ایران اسلامی عملیاتی کنند.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که صهیونیست ها، آمریکا و غربی ها عاملان و سران اصلی فتنه 88 بودند که با همکاری عوامل داخلی خود انجام شده بود، بیان داشت: رسانه ها و سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی غربی به صورت علنی از جریان فتنه 88 پشتیبانی کردند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که کسانی که از آنها به عنوان سران فتنه یاد می شود در اصل کارگران فتنه در کشور بودند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور ابتدا فریب این افراد را خورده بودند، اما بعداً فهمیدند که انتخابات بهانه بوده و اصل نظام هدف اصلی دشمن بوده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که موضوع تقلب در انتخابات تنها بهانه ای برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی بود، بیان داشت: شعارهای ساختار شکنی که فتنه گران در جریان فتنه 88 بیان می کردند در مقابل شعارهای اصلی انقلاب اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه شعارهای فتنه گران در جریان فتنه 88 اصل نظام و ولایت فقیه را نشانه گرفته بود، خاطرنشان کرد: اما آن کودتای نرم با مدیریت و رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور به موقع ملت ایران در نهم دی خنثی شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که سران فتنه بدانند تا از مردم بابت خسارت هایی که به کشور وارد کردند عذرخواهی نکنند تطهیر نخواهند شد، گفت: اما در مقابل بصیرت بالای ملت بزرگ ایران باطل السحر جریان فتنه در سال 88 بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براینکه اطلاعات و آگاهی آحاد جامعه به ویژه نسل جوان باید نسبت به فتنه و توطئه دشمنان افزایش پیدا کند تا انقلاب در برابر توطئه های احتمالی دشمنان بیمه شود، گفت: دشمنان این نظام بدانند ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه فتنه سازی های دیگر را به آنها نخواهند داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha