پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۹ دی

حوزه/ معاون حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: دنیا طلبی خواص یکی از عوامل مهم ایجاد فتنه و خطرهای بزرگ جامعه است.

رقیه کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، با اشاره به پیش رو بودن حماسه یوم الله ۹ دی، گفت: ملت با ایمان و هوشیار ایران در دی ماه سال 1388 با حضور خود حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به وجود آوردند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر افزود: یکی از عوامل مهم ایجاد فتنه و خطرهای بزرگ جامعه دنیا طلبی خواص است که وظیفه هدایت و امنیت جامعه را به عهده دارند و از دیگر عوامل ایجاد چنین فتنه هایی، نافرمانی و عصیان در مقابل رهبری است.

کرمی خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی در روز نهم دی به صحنه آمدند و با حضور میلیونی خود به تمام جهانیان نشان دادند که انقلاب و نظامشان را دوست دارند وقتی به وصیت نامه شهدا نگاه می کنیم و می بینیم که همه آنها یک صدا یک چیز را بیان می کنند و آن هم پیرو ولایت و رهبر بودن است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان بوشهر اظهار داشت: آگاهی و بصیرت افزایی از جمله فعالیت های است که باید به صورن مداوم در جامعه منتشر و روشنگری شود تا از بروز فتنه ها جلوگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha