شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
میرعمادی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی گفت: تبیین خدمات نظام از رسالت های خطیر رسانه ملی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم‌ آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید احمد میرعمادی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیمای استان لرستان در مرکز صداوسیمای این استان، با اشاره به گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی بیان داشت:9 دی سالروز خلق حماسه‌ای خودجوش و مردمی و پاسخی محکم به حرکات دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود که در این روز مردم با بصیرت و ولایی ایران اسلامی با دشمن‌شناسی و زمان‌شناسی توطئه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را نقش بر آب کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه رسانه ملی همواره در بیان ارزش‌های انقلابی و تشریح خدمات نظام جمهوری اسلامی نقش مؤثری داشته است، تصریح کرد: رسانه ملی همواره در انعکاس دستاوردها و خدمات نظام رسالت خود را ایفا نموده و نقش مهمی در ارتقای دانش و بصیرت مخاطبان در زمینه‌های گوناگون داشته است.

وی با اشاره به اینکه رسانه ملی نقش مهم و انکارناپذیری در تبیین حماسه مردمی 9 دی در بین مخاطبان داشته است، خاطرنشان کرد: رسانه ملی در ایجاد روحیه مقاومت ملی و بصیرت افزایی نقش پررنگی داشته و در این زمینه با ساخت مستندهای متعدد در ایجاد بصیرت مخاطبان همت خود را بکار گرفته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی با تأکید بر اینکه رسانه ملی باید با تمام توان به بیان دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی اهتمام ورزد، گفت: رسانه ملی باید دستاوردهای نظام را در ابعاد گوناگون برای مخاطبان تبیین و تشریح نموده و در آستانه 40 سالگی انقلاب برکات و خدمات نظام را برای همگان بازگو نماید.

وی بیان داشت: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، تبیین اصول اقتصاد مقاومتی، فرهنگ تولید کار، اعتمادسازی متقابل بین مردم و مسئولان و دعوت از کارشناسان و صاحب‌نظران خبره را از رسالت‌ها و رویکردهای اصلی و مهم رسانه ملی برشمرد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان خاطرنشان کرد: هدایت افکار عمومی، تولید برنامه در طراز جمهوری اسلامی، پرهیز از ساخت سریال و فیلم‌هایی که در آن‌ها اشرافی گری و فرهنگ غربی موج می‌زند را از جمله مواردی دانست که دست‌اندرکاران و تهیه‌کنندگان رسانه ملی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امیدآفرینی را از رسالت‌های مهم رسانه ملی

معاون امور استان‌های رسانه ملی نیز در این آیین، لرستان را سرزمین فقاهت و پرورش عالمان و فرهیختگان بزرگ نام برد و گفت: لرستان سرزمین و زادگاه مراجع بزرگی از جمله حضرت آیت‌الله‌العظمی بروجردی (ره) آیت‌الله کمالوند (ره)، آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و بزرگانی دیگر همچون علامه شهیدی و بدیع‌الزمان فروزان فر بوده که همواره در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی و اصول فرهنگی دین خود را به‌خوبی ایفا کرده و تاریخ این استان گواه مجاهدت و دفاع جانانه مردم این استان در حفظ و صیانت از ارزش‌های انقلابی است.

علی دارابی امیدآفرینی را از رسالت‌های مهم رسانه ملی برشمرد و افزود: نیاز است مسئولان با سعه‌صدر و اخلاص و دلسوزی در رفع مشکلات مردم همت خود را بکار گیرند.

همگرایی و ایجاد وحدت در جامعه؛ رویکرد مثبت شبکه افلاک

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این مراسم، همگرایی و ایجاد وحدت در جامعه، تولید برنامه‌های فاخر و نیز کمک رسانه استانی به اقتصاد و فرهنگ لرستان را از رویکردهای مثبت شبکه افلاک برشمرد و یادآور شد: فعالیت مطلوب در این زمینه‌ها می‌تواند به پیشرفت دینی، فرهنگی و اقتصادی لرستان منجر شود.

عزم جهادی رسانه ملی در حفظ و صیانت ارزش‌های انقلابی

بازوند مدیرکل سابق صداوسیمای لرستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد  فعالیت خود در مرکز لرستان تهیه مستندهای زندگی‌نامه شهدای مدافع حرم، مستندهای راه بی عبور و اشترانکوه را از تولیدات فاخر رسانه استانی و همچنین تهیه طرح اطلس دفاع مقدس و مستند شهیدان میر شاکی را از دیگر برنامه‌های در دست اجرا صداوسیمای مرکز لرستان عنوان کرد.

علیرضا شیروی مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز لرستان نیز با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است گفت: رسانه ملی همواره رسالت خود در حفظ و صیانت ارزش‌های انقلابی انجام خواهد داد و در راه مبارزه با معاندان نظام تلاش خواهد کرد.

در پایان این مراسم از خدمات محمد بازوند قدردانی و علیرضا شیروی به‌عنوان مدیرکل جدید صداوسیمای لرستان منصوب شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha