چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سادات

حوزه/ ساداتی نژاد با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل، ملت ایران از مردم زمان پیامبراکرم (ص) برترند، گفت: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت بارها نشان دادند همان مردمی هستند که حضرت امام(ره) فرمود و مقام معظم رهبری به صورت واقعی به آنها اعتقاد داشته و دارند.

سیدجواد ساداتی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با گرامیداشت حماسه 9 دی سال 88 و با بیان اینکه مردم ایران در این حماسه به جهانیان نشان دادند که همیشه در خط ولایت هستند، گفت: با به پایان رسیدن صبر امت سرافراز ایران در مقابل فتنه گران، در 9 دی درس عبرتی به استکبار جهانی و فتنه گران دادند که دیگر جرأت نکنند در مقابل آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایران بایستند.

وی، با بیان اینکه بنا به فرموده امام راحل، ملت ایران از مردم زمان پیامبراکرم (ص) برترند، افزود: با گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ملت بارها نشان دادند همان مردمی هستند که حضرت امام(ره) فرمود و مقام معظم رهبری به صورت واقعی به آنها اعتقاد داشته و دارد.

عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدواریم با حضور و پایمردی ملت ایران در مسیر ولایت تحت اوامر مقام  معظم رهبری، پرچم انقلاب به دست صاحب واقعی خودش حضرت ولی عصر(عج) برسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha