چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مردم اهر

حوزه/ جمعی از مردم و مسئولان شهرستان اهر در آستانه سالروز حماسه نهم دی، با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، جمعی از مسئولان و مردم شهرستان اهر با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در این دیدار که در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد، با بیان اینکه آذربایجان و تبریز در تمامی وقایع انقلاب پیشتاز بوده، اظهار داشت: تبریز و دیگر شهرستان‌های استان آذربایجان‌شرقی در محکومیت فتنه سال 88 پیشگام بوده‌ و قبل از سایر استان‌های کشور در هشتم دی ماه انزجار خود را از فتنه‌گران اعلام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: فتنه‌گران با بهانه‌ای کوچک، درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند ولی با حرکت مردم، به اهداف پلید خود دست نیافتند. دولت آمریکا با وجود اینکه رو به افول و شکست است، ولی به دنبال فرصتی است تا ضربه خود را به کشورمان وارد سازد.

امام جمعه اهر ضمن اشاره به راه‌اندازی دبیرخانه دایمی وحدت حوزه و دانشگاه در شهرستان اهر، خاطرنشان کرد: کمیسیونی برای رسیدگی به امور مساجد شهرستان با حضور مسئولان ذیربط ایجاد شده؛ مسجد آنچنان نقش مهمی در جامعه مسلمانان دارد که حضرت پیامبر اکرم(ص) وقتی به شهر مدینه هجرت می‌کنند، بنای مسجد از اولین اقداماتشان در آن شهر بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌زاده با بیان اینکه تکمیل سریع بزرگراه تبریز – اهر ضروری است، گفت: تکمیل این پروژه که اجرای آن در سالهای اخیر مقداری سرعت گرفته، بسیار حیاتی و نیاز اول مردم منطقه می‌باشد که توجه بیشتر مسئولین را می‌طلبد. همچنین احداث و تکمیل مصلی اهر نیز از پروژه‌های ضروری شهرستان است که در این راستا اقدامات زیادی صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نیز در این دیدار با بیان اینکه فتنه‌های متعددی از پیروزی انقلاب تا به امروز در راستای براندازی نظام انجام شده، گفت:در جریان فتنه 88 به ارزش‌های دینی حمله شد که موجب این شد که به عظمت ایران مقداری خدشه وارد شود.

وی افزود: ما در آن زمان برای به نتیجه رساندن مذاکرات هسته‌ای آماده می‌شدیم و حتی رییس جمهور آمریکا نیز به مقام معظم رهبری نامه نوشته بود که حل مسائل منطقه‌ای بدون حضور ایران امکانپذیر نیست، ولی آن فتنه باعث شد که در آن وهله به اهداف خود نرسیم.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی ادامه داد: رژیم آل‌سعود به یک گروه خارج نشین که روی انتخابات کار می‌کردند، 18 میلیون دلار کمک مالی کرده بود تا آنها به اهدافشان دست یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی ماه باعث شد تا نقش ولایت فقیه در جامعه آشکار و پیوند ناگسستنی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه مادامی که روی پای خود ایستاده‌ایم، این فتنه‌ها وجود خواهد داشت، افزود: در سالهای گذشته با ایجاد تحریم و مشکلات اقتصادی، مشکلاتی ایجاد کردند و مقام معظم رهبری نیز هشدار دادند که برای سال 98، هوشیار باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha