سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام احمد حمیدی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: به مناسب روز بصیرت، «کارگاه‌های بصیرت‌افزایی» در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برای عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ حجت‌الاسلام احمد حمیدی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، تبیین و تحقق فرمایشات حضرت امام راحل(ره) و عمل به فرامین مقام معظم رهبری را هدف اصلی برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌افزایی عنوان کرد.

وی افزود: تبیین حماسه 9 دی بعنوان نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی، حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب، استواری اجتماع و بیعت مجدد مردم با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه‌ها به شمار میرود.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: مردم ولایت‌مدار و متدین تبریز، در طول تاریخ بارها در وقایعی همچون مشروطه، پیروزی انقلاب، ۸ سال دفاع مقدس و حماسه هشتم دی ماه ضمن تجدید بیعت با ولایت، هوشیاری و بصیرت خود را به زیباترین شکل به نمایش گذاشتند که این حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم آذربایجان و ایران تجلی ایمان و اقتدار ملت در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه گفت: حماسه عظیم 9 دی سرمایه‌ای بزرگ بود که در آن ملت ایران بار دیگر با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب تجدید بیعت کردند و توطئه های دشمنان داخلی، خارجی و فتنه گران را نقش بر آب ساختند و حماسه ای بزرگ برای همیشه تاریخ رقم زدند.

وی افزود: کارگاه‌های بصیرت‌افزایی توسط  اساتید برجسته و صاحب نظران مختلف از روز یکشنبه مورخه ۹۷/۱۰/۰۹ تا روز پنجشنبه مورخه ۹۷/۱۰/۲۰ در مراکز فرهنگی شهرداری تبریز برگزار می‌شود که عموم شهروندان می‌توانند به صورت رایگان در این نشست ها شرکت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha