پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
گفت و گو با خانم عباسی ندوشن معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگانبه مناسبت ۹ دی ماه

حوزه/ عباسی ندوشن با بیان اینکه حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال، اقتدار و بصیرت مردم است، گفت: بار دیگر ملت ولايتمدار ایران در ۹ دی با حضور پرشور خود در راهپیمایی عزتمند و با شکوه، عزت و اقتدار كشور اسلامي را در برابر فتنه هاي آمريكا بیمه خواهند کرد.

 راضیه سلطان عباسی ندوشن امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، گفت: حماسه نهم دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردم همیشه حاضر در صحنه است.

 معاون فرهنگی ـ تبلیغی حوزه علمیه خواهران هرمزگان تاکید کرد: بار دیگر ملت ولايتمدار ایران در ۹ دی ماه با حضور پرشور خود در راهپیمایی عزتمند و با شکوه، عزت و اقتدار كشور اسلامي را در برابر فتنه هاي آمريكا بیمه خواهند کرد.

وی با اشاره به حمایت همیشگی مردم از انقلاب، افزود: مردم سرافراز ایران اسلامی، همیشه تا پای جان برای حفظ اصول اسلامی و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

عباسی ندوشن با بیان اینکه مردم بعد از انقلاب اسلامی موضع خود را با صدای رسا به دشمن اعلام کرده اند،  تاکید کرد: اگر دشمن اسلام و انسانیت در برابر دین مردم بایستد آنها در برابر تمام دنیای آن خونخواران و مزدوران تاریخ خواهند ایستاد.

وی با اشاره به ضرورت حضور پررنگ هر ساله طلاب در کنار مردم انقلابی در حماسه نهم دی ماه، خاطر نشان شد: هر ساله ملت ایران بویژه طلاب که پیشرو در عرصه حفظ و معرفی انقلاب هستند باید حضور پرشور و باشکوهی در روز حماسه ساز نهم دی ماه داشته باشند.

 عباسی ندوشن در پایان به مراسم بزرگداشت یوم الله نهم‌ دی 1397 «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در بندرعباس اشاره کرد و گفت: راهپیمایی نهم دی ماه يكشنبه نهم دی ساعت 9 صبح با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیس‌الساداتی تولیت آستان قدس رضوی در ميدان انقلاب روبروي هتل هرمز بندرعباس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha