جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دکتر بهشتی نژاد

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: فتنه سال ۸۸ در حقیقت کودتایی از پیش طراحی شده بود که از سوی دشمنان و فریب خوردگان داخلی به مرحله اجرا در آمد، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، دکتر مهدی بهشتی نژاد، در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی که با حضور اساتید وطلاب  مدارس علمیه قزوین، در سالن اجتماعات مدرسه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: در فتنه سال 88 متاسفانه کسانی که زمانی مدعی و طرفدار انقلاب اسلامی بودند، به نظر و رای مردم احترام نگذاشته و کشور را دچار بحران و آشوب کردند.

وب ادامه داد: فتنه سال 88 در حقیقت کودتایی از پیش طراحی شده بود که از سوی دشمنان و فریب خوردگان داخلی به مرحله اجرا در آمد، ولی با تدابیر رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت ایران خنثی شد.

 انتخابات بهانه بود

 کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: دشمنان و ایادی دست نشانده آنها در شبکه های مختلف رسانه ای و فضای مجازی مسئله تقلب در انتخابات را به نوعی بهانه کردند، ولی در حقیقت انتخابات بهانه بود و آنها رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی که همان ولایت فقیه بود مورد هدف شوم قرار داده بودند.

 بهشتی نژاد عنوان کرد: امروز در جامعه اسلامی دو طیف و دو دیدگاه وجود دارد، عده ای توکل برخدا داشته و از هیچ دشمن داخلی و خارجی ترسی به خود راه نمی دهد، ولی در مقابل کسانی هستند که در جامعه این طور القا می کنند باید در برابر غرب کوتاه بیاییم.

برجام ثمره  کوتاه آمدن در برابر غرب بود

 کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: برجام ثمره مذاکره و کوتاه آمدن در برابر غرب بود که هیچ عایدی برای این ملت بصیر به همراه نداشت، و باید از این پس هوشیار باشیم.

بهشتی نژاد به فتنه های جدید در آینده اشاره و بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی که به خوبی در رابطه با ابعاد فتنه در این سال ها روشنگری کردند، همین منویات را باید نصب العین تمام کارها و برنامه های خود قرار دهیم، چرا که در آینده شاهد فتنه های جدید از سوی دشمنان و استکبار جهانی علیه این ملت خواهیم بود، لذا باید بصیرت و آگاهی خود را بیش از پیش افزایش دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha