پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله سید محمد شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه با قبول مدیریت صداوسیما توسط یک روحانی مردم از صداوسیمای استان توقع بیشتری در دینی بودن مطالب ارائه‌شده دارند، گفت: در صداوسیما باید همه‌چیز رنگ دینی و خدایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، امروز در دیدار با مدیرکل و کارکنان صداوسیما مرکز سمنان، به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با بیان اینکه یکی از امتیازات جدید استان وجود یک روحانی عالم عامل و با سواد در مقام مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان است که همه باید قدردان این نعمت خداوند باشند، اظهار داشت: بر انجام همهٔ کارها با جهت‌گیری دینی تأکیددارم و در صداوسیما باید همه‌چیز رنگ دینی و خدایی داشته باشد و تاکنون این امر محقق شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه با قبول مدیریت صداوسیما توسط یک روحانی مردم از صداوسیما مرکز سمنان توقع بیشتری در دینی بودن مطالب ارائه‌شده دارند، تصریح کرد: خوش‌نامی صداوسیما مرکز سمنان همه‌جا مطرح است و همه باید همکاری کنند تا نقطه‌ضعفی در صداوسیمای استان دیده نشود.

وی با اشاره به انتظارات خود از صداوسیما مرکز سمنان افزود: انتظار دارم تا در دعوت از روحانیون به‌عنوان مهمان در صداوسیما از روحانیون دیگر مشورت گرفته شود.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به لزوم اخلاق‌مداری در جامعه کنونی خاطرنشان کرد: در جامعه کنونی به موضوع اخلاق انسان‌ساز باید بیشتر پرداخته شود و نمونهٔ اخلاق دینی پیامبر اسلام است.

وی با اشاره به اخلاق دینی پیامبر اسلام گفت: همه باید تلاش کنند تا اخلاق دینی و انسان‌ساز پیامبر در جامعه فرهنگ‌سازی شود و در این راه صداوسیما نقش مهمی به عهده دارد و بر پخش فیلم‌های داخلی در صداوسیما به‌جای پخش فیلم‌های خارجی تأکیددارم و وظیفهٔ صداوسیما دعوت مردم به رهبری و خدا و وظیفهٔ ارشادی است که باید به این موضوعات توجه ویژه شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به یوم‌الله ۹ دی تصریح کرد: تکرار شعارهای ۹ دی‌ماه سال ۸۸ در راهپیمایی‌های امسال می‌تواند موجب تحکیم وحدت و بصیرت و ولایت‌پذیری شود.

آیت‌الله شاهچراغی در پایان از همهٔ مردم خواست تا با حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۹ دی امسال یک‌بار دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید بیعت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha