شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حماسه نهم دی

حوزه/ دبیر کانون های فرهنگی وهنری مساجد قزوین گفت: حماسه ماندگار و تاریخ ساز نهم دی دارای آثار و پیامدهای مختلفی است که باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی در مراسم حماسه نهم دی که در مسجد جوادالائمه(ع) قزوین برگزار شد گفت: حماسه ماندگار و تاریخ ساز نهم دی دارای آثار و پیامدهای مختلفی است که باید در جامعه تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: با این حماسه بی نظیر و فراموش نشدنی ظرفیت های مردمی انقلاب اسلامی و نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی برای عبور از بحران ها بیش از پیش آشکار شد، این حماسه نمادی از هوشمندی و بصیرت ملت ایران، مسئولیت شناسی و عشق به رهبری و ولایتمداری بود.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان قزوین، تصریح کرد: ملت ایران در این روز بی نظیر و حماسه ساز نشان دادند که هرگز فریب دروغ پردازی های فتنه گران در متهم سازی نظام به تقلب در انتخابات را نخواهند خورد.

وی اظهار کرد: این حضور ملت ایران به دشمنان و ایادی استکبار جهانی ثابت کرد که ضمن حفظ استقلال سیاسی کشور و ناکام گذاشتن بیگانگان در امور داخلی ایران، مشروعیت و مقبولیت نظام جمهوری اسلامی را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام رضمانی عنوان کرد: آنچه که امروز باید در این کشور قدر و شکر دانسته وجود نعمت ولایت است که باید همیشه قدردان و شکر گزار آن باشیم، چرا که در فتنه های مختلف راه و مسیر را به ملت ایران و مسئولین نشان داده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha