جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 473771
۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
حماسه ۹ دی در حوزه نیوز

حوزه / با هدف بازخوانی حماسه ۹ دی، تبیین حرکت انقلابی مردم و نیز ترغیب همگان به نکوداشت سالگشت این حماسه و انعکاس اخبار مراسم ۹ دی در سراسر کشور، صفحه ویژه حماسه ۹ دی در حوزه نیوز فعال شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رهبر معظم انقلاب در توصیف حماسه عظیم مردم در نهم دی سال 1388 فرمودند: «مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند، نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند.»

بر همین اساس بازخوانی این حماسه بزرگ ، تبیین حرکت انقلابی مردم و نیز ترغیب همگان به نکوداشت سالگشت این حماسه در دستور کار خبرگزاری حوزه قرار گرفته و در یک هفته اخیر ده ها خبر، مصاحبه و گزارش در این باره منتشر کرده است.همچنان که آئین ها و مراسمات حوزوی در این باره در سراسر کشور را پوشش می دهد.

به همین مناسبت صفحه ویژه حماسه 9 دی در حوزه نیوز فعال شده و شما همراهان و مخاطبان عزیز می توانید تمام اخبار و مصاحبه های مربوط به این حماسه در این صفحه دنبال کنید.

خاطر نشان می شود خبرگزاری حوزه علاوه بر انعکاس عمومی نسبت به این حماسه در سراسر کشور، امسال طی پرونده ای ویژه به بازخوانی حماسه 7 دی مردم اهواز به عنوان یکی از حرکت های آغازین در حماسه 9 دی آن سال پرداخته است.

برای مشاهده تمام اخبار مربوط به حماسه 9 دی وارد این لینک شوید:

http://hawzahnews.com/subject/hamase%209%20day

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha