جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست مجمع نمایندگان طلاب وفضلای حوزه علمیه قم با دادستان کل کشور

حوزه/ نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، یک روز پیش از سالگرد حماسه 9 دی، نمایندگان طلاب و فضلا عصر امروز با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی، اظهار داشت: خدای متعال را شاکریم که یک روز قبل از سالروز حماسه 9 دی خدمت مرجع بزرگوار، آیت الله العظمی نوری همدانی هستیم تا بتوانیم از منویات ایشان استفاده نماییم.

وی ابراز داشت: همچنین 19 دی را در پیش داریم که در چنین روزی بود مردم از بیت این مرجع تقلید حرکت کرده و آن حوادث تلخ برای طلاب و مردم به وجود آمد؛ اما شاهد پیروزی انقلاب پس از آن بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: مجمع نمایندگان از نظر کمی و کیفی انقلابی، جدی، پیگیر مسائل انقلاب در حوزه، مطالبه گر انقلابی گری و ... بوده و برنامه های بسیار مناسبی را در پیش گرفته و در جلسات گوناگون از مسئولان ارشد حوزه و نظام دعوت کرده تا به ارائه مباحث پرداخته و به سوالات نمایندگان محترم پاسخ دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد تصریح کرد: همچنین از معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه در جلسات گوناگون دعوت به عمل می آوریم تا برنامه های حوزه را تشریح نموده و پاسخگوی سوالات باشند.

وی گفت: نمایندگان طلاب و فضلا به رصد مدیران حوزوی استان خود نیز پرداخته تا شاهد انقلابی ماندن حوزه در سراسر کشور باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: امروز طلاب در وضع معیشتی بدی قرار داشته و نمایندگان طلاب و فضلا به اندازه خود در حال کمک به این عزیزان می باشند؛ اما وضع بسیار بد است و باید چاره ای برای آن اندیشیده شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد اظهار داشت: امروز این وضعیت بد اقتصادی در میان مردم نیز بوده و متأسفانه ضعف برخی مسئولین را به انقلاب و نظام نسبت می دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha