پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع طلاب ۹ دی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با بیان اینکه حاکم، خداوند و رسول(ص) است و ولی امر مسلمین تبیین کننده حاکمیت است، گفت: بسیاری از موضوعات در فتنه ۸۸ برای خواص هم مشخص نیست، دشمنان نه با ایران و نه با این مملکت کاری دارند، بلکه با اسلام کار دارند، چراکه با دین داری ما مخالف هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، روز شنبه در مراسم طلاب و روحانیون مدارس علمیه شیراز به مناسبت ۹دی که در مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، با اشاره به اینکه ۹ دی واقعه ای عظیم و سترگ است، اظهار داشت: آن حادثه ای که به حق تبلور ارزش های حسینی است با امام حسین(ع) و اصحاب حضرت گره خورده است، انقلاب ما از محرم آغاز شده و در ۹ دی، محرم بساط فتنه گران را جمع کرد.

مدیر حوزه علمیه استان فارس، ۹ دی را مظهر اطاعت از خدا و ولی خدا دانست و تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید اگر روزی نزاع و فتنه ای پیش آمد، در آن فتنه و نزاع شما هستید که باید خدا و رسول خدا را محور قرار دهید.

وی با بیان اینکه حاکم، خداوند و رسول(ص) است و ولی امر مسلمین تبیین کننده حاکمیت است، عنوان کرد: بسیاری از موضوعات در فتنه ۸۸  برای خواص هم مشخص نیست، دشمنان نه با ایران و نه با این مملکت کاری دارند بلکه با اسلام کار دارند چراکه با دین داری ما مخالف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی ادامه داد: ملت ایران از برکت اسلام، ولایت، اطلاعت از خدا، رسول و ولی امر مسلمین تغییری ایجاد کرده که همه انگشت به دهان مانده اند.

وی بیان کرد: تمام دشمنان دست به دست هم در جریان فتنه حضور داشتند و محور براندازی نظام بود و اگر بصیرت ملت در اوج نبود و تدبیر مقام معظم رهبری نبود، امروز نامی از اسلام در این مملکت نبود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تاکید کرد: دشمنان امید بسته بودند که چهل سالگی انقلاب لباس افراشته ای به تن نداشته باشد، اما لباس عزت و شرافت را خداوند برای این مملکت دوخته است.

وی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ خواص ماندند چراکه راکب نبودند اما ملت ایران بر حق سوار شد و راه را طی کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha