پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجمع ۹ دی فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس به مشکلات معیشتی طلاب اشاره کرد و گفت: وضع معیشت طلاب بسیار سخت و مشکل است که باید چاره ای برای این وضعیت اندیشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب، عصر شنبه در جلسه شورای عالی قشر بسیج طلاب فارس که در سالن جلسات سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد، با اشاره به اینکه شورای عالی قشر دو الی سه سال است تشکیل شده، اظهار داشت: شورای عالی قشر اتاق فکر و یک هیئت اندیشه ورز است.

وی به ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی و تبلیغی برای طلاب اشاره کرد و افزود: زمین مجتمع از سوی سپاه پیشنهاد داده شده است؛ اما با نظر اعضای شورای عالی قشر باید تصویب شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان  فارس تصریح کرد: اکنون برای ورزش های رزمی طلاب و روحانیون جایی وجود ندارد و اگر این مجتمع ساخته شود بسیاری از مشکلات برطرف می شود.

وی به مشکلات معیشتی طلاب اشاره و خاطرنشان کرد: وضع معیشت طلاب بسیار سخت و مشکل است که باید چاره ای برای این وضعیت اندیشید.

حجت الاسلام کاظمی نسب به برگزاری همایش ۹ دی اشاره و عنوان کرد: همایش ۹ دی فردا در حرم مطهر شاهچراغ برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی مبلغین خانگی با حضور ۲۸۰ نفر ویژه خواهران و همایش ۹ دی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت ۹ دی از سوی سازمان بسیج طلاب برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha