پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جلسه شورای عال بسیج طلاب فارس

حوزه/ جلسه شورای عالی قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از شیراز، جلسه شورای عالی قشر سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس، عصر شنبه ۸ دی ماه، با حضور حجج اسلام حاجی زاده مسئول نمایندگی سپاه فجر استان، مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون و دیگر اعضا، در سالن جلسات سازمان بسیج طلاب فارس برگزار شد.

 لزوم تشکیل هیئت اندیشه ورز در بسیج طلاب فارس

حجت الاسلام حاجی زاده، مسئول نمایندگی سپاه فجر استان فاس، تشکیل هیئت های اندیشه ورز را در اقشار بسیج ضروری خواند و گفت: هیئئت اندیشه ورز در بسیج طلاب راه اندازی شود تا کارگروه های مختلف فعالیت های خود را آغاز کنند.

 وی با اشاره به اینکه دشمنان در فضای مجازی به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند، عنوان کرد: اکنون بهترین دفاع حضور در فضای مجازی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان است.

روحیه جهادی تقویت شود

حجت الاسلام  مهرابی، مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس هم با اشاره به اینکه در چهلمین سال انقلاب اسلامی به سر می بریم، اظهار داشت: دشمنان به دنبال کم رنگ کردن مرجعیت اجتماعی حوزه و محوریت مساجد هستند تا جایگاه هدایتی چنین مکان های از بین برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: روحیه جهادی نقش محوری در پیروزی انقلاب داشته است و این روحیه باید همچنان در بین مردم و مسئولان حفظ شود.

عملکرد ما موجب تغییر رفتار و دیدگاه عوام خواهد شد

حجت الاسلام صفایی، مسئول سابق امور صیانتی حوزه علمیه  فارس نیز در این جلسه، عملکرد طلبگی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: باید عملکرد ما انقلابی و اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه باید با رفتار و اخلاق، نگاه مردم را نسبت مسائل گوناگون تغییر داد، افزود: عملکرد ما موجب تغییر رفتار و دیدگاه عوام خواهد شد.

استاد حوزه تصریح کرد: اگر بسیجی گری را بدون عنوان انجام دهیم، همین امر موجب همراهی مردم خواهد شد، اگرچه دشمنان به دنبال حذف جایگاه روحانیون در جامعه هستند، اما قطعا عمل و رفتار ما موجب تغییر نگاه مردم خواهد شد.

حماسه ۹ دی با شکوه برگزار شود

حجت الاسلام چوگانی، از اساتید حوزه هم به حماسه ۹ دی اشاره کرد و افزود: باید ضعف هایی که در برگزاری مراسم ۹ دی وجود داشته را بررسی کرده و امسال نیز هرچه مطلوب تر آن را برگزار کنیم.

سرانه ورزشی طلاب صفر است

حجت الاسلام محمد فقیه امین معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: در چنین جلساتی باید راهکار ها را بیان کرد، چراکه دغدغه ها مشخص شده است.

وی، وضعیت معیشت طلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: سرانه ورزشی حوزه های علمیه حدود سه سال است که در استان فارس صفر است، البته شاید موردی، مبلغی را داده باشند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه فارس، به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا اشاره و عنوان کرد: ۱۴ بهمن ماه با همکاری بنیاد شهید مراسم تجلیل از خانواده شهدا در شیراز برگزار خواهد شد.

حضور مردم در حماسه ۹ دی جاویدان و ماندگار بود

حجت الاسلام نورالله پورغلام مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شیراز نیز به اهمیت برگزاری ۹ دی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور مردم در حماسه ۹ دی جاویدان و ماندگار بود.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شیراز تصریح کرد: روحیه انقلابی و جهادی یعنی اینکه حضور با شکوهی در مراسم ۹ دی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha