سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
پربازدیدترین اخبار حوزه نیوز

حوزه/ پربازدیدترین خبر هفته قبل مربوط به حدیث روز خبرگزاری حوزه با تیتر «سه تفریح مؤمن» بوده که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان مواجه شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، روزانه صدها خبر از درگاه های ۲۰ گانه حوزه نیوز به 5 زبان منتشر می شود که برخی اخبار، بیش از بقیه توجه مخاطبان را به خود جلب می کند.

با هم مروری بر پربازدیدترین اخبار فارسی خبرگزاری رسمی حوزه در هفته گذشته می کنیم که به ترتیب بازدیدها تنظیم شده است:

 

سه تفریح مؤمن

پربازدیدترین خبر هفته قبل مربوط به حدیث روز خبرگزاری حوزه با تیتر «سه تفریح مؤمن» بوده که با استقبال بسیار مناسب مخاطبان مواجه شده است.

امام باقر علیه السلام در این روایت فرموده است:

لَهْوُ الْمُؤْمِنِ فِي ثَلَاثَةِ أَشْيَاءَ التَّمَتُّعِ بِالنِّسَاءِ وَ مُفَاكَهَةِ الْإِخْوَانِ وَ الصَّلَاةِ بِاللَّيْلِ/ بازی و تفریح مؤمن در سه چیز است: بهره بردن از زنان (همسر) و شوخی با برادران و نماز شب.    (خصال شیخ صدوق، ج1، ص 161)

 

 

اخبار لحظه به لحظه از مراسم تشییع آیت الله شاهرودی

اخبار لحظه به لحظه از مراسم تشییع مرحوم حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی در تهران و قم، دومین پربازدید رسانه رسمی حوزه در هفته گذشته بوده که با استقبال مناسب مخاطبان مواجه شده بود.

همکاران پرتلاش حوزه نیوز با آغاز انتشار این خبر از ساعت 8:50 صبح و به روزرسانی لحظه ای آن توانستند تا پایان این مراسم را پوشش خبری دهند.

 

 

پیام تسلیت آیت الله اعرافی به مناسبت رحلت آیت الله هاشمی شاهرودی

پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

آیت الله علیرضا اعرافی در بخشی از این پیام گفت: آن فقید سعید از نوادر حوزه های علمیه بود که از خاندانی بزرگ و با فضیلت و شهیدپرور برخاست و در محضر اساتید بزرگ حوزه کهن نجف و آیت الله العظمی شهید سید محمدباقر صدر (ره) به قله‌های بلند فقاهت و فضیلت دست یازید و مشعل فروزان حوزه های علمیه گشت و شاگردان فراوان تربیت کرد و آثار ماندگار و مهم علمی از خود بجا گذاشت.

 

 

اهداء ثواب یک روز تحصیلی به روح بلند آیت‌الله هاشمی شاهرودی

اهداء ثواب یک روز تحصیلی به روح بلند آیت‌الله هاشمی شاهرودی از سوی طلاب مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) اهواز، از اخبار پربازدید هفته گذشته رسانه رسمی حوزه های علمیه بوده که مخاطبان زیادی را با خود همراه ساخته است.

 

 

محل دفن آیت الله هاشمی شاهرودی+ عکس

از دیگر اخبار پربازدید رسانه رسمی حوزه های علمیه، انتشار تصویر محل دفن پیکر آیت الله هاشمی شاهرودی پیش از مراسم تشییع آن مرحوم بود که نظر مخاطبان عالم دوست حوزه نیوز را به خود جلب کرد.

گفتنی است، آن عالم وارسته در مسجد بالاسر و در میان قبور مراجع معظم تقلید در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

 

 

سخنگوی حوزه اعلام کرد:

چهارشنبه حوزه های علمیه سراسر کشور تعطیل است

اعلام خبر تعطیلی دروس حوزه های علمیه به مناسبت رحلت حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی از دیگر اخبار پربازدید خبرگزاری حوزه بوده است.

 

 

روایت آیت الله موسوی جزایری از پاسخ رهبر انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی

نماینده ولی فقیه در خوزستان در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران به بیان روایتی از پاسخ رهبر معظم انقلاب به نگرانی آیت الله جنتی پرداخت که مورد توجه مخاطبان فهیم این رسانه قرار گرفت.

آیت الله جزایری در آن دیدار گفت: روزی خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم. در آن جلسه آقای جنتی در رابطه با مسائل اقتصادی خیلی ابراز نگرانی کرد، اما حضرت آقا تبسمی کردند و گفتند: «آقای جنتی، نگران نباشید، إن‌شاءالله از این مرحله عبور خواهیم کرد».

 

 

تصاویر/ مراسم بزرگداشت صبیه آیت الله العظمی اراکی در قم

گزارش تصویری مراسم بزرگداشت صبیه آیت الله العظمی اراکی در قم که با حضور برخی از بزرگان، اساتید و طلاب حوزه برگزار شد نیز مورد توجه مخاطبان فهیم خبرگزاری حوزه قرار گرفته است.

 

 

فیلم/ صریح و بی پرده با آیت‌الله سید احمد خاتمی

در رتبه بعدی از پربازدیدهای حوزه نیوز، گفت و گوی صریح و بی پرده با آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران بوده است.

 

 

رئیس بیمارستان شهید بهشتی قم خبر داد:

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آیت الله مؤمن

مصاحبه با سید یاسر فروغی درباره آخرین وضعیت آیت الله مؤمن، نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری نیز از دیگر پربازدیدهای رسانه رسمی حوزه بوده است.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha