چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، نهم دی را اوج بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، حجت الاسلام غفار شعبانی، مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری، عصر امروز در مراسمی که به مناسبت حماسه نهم دی در ساری برگزار شد، نهم دی را اوج بصیرت و ولایت مداری ملت ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.

وی با بیان این که ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در جریان حماسه نهم دی به توطئه و فتنه دشمنان داخلی و خارجی پایان دادند، افزود: حماسه نهم دی نمایشی از بصیرت و ولایت مداری ملت ایران اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان داخلی و خارجی در سال 88 تلاش کردند به بهانه تقلب در انتخابات، زمینه براندازی نظام را فراهم کنند، بیان داشت: مدیریت صحیح و رهنمودهای مقام معظم رهبری به همراه حضور گسترده مردم تیر خلاصی بر توطئه دشمن بود.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با بیان این که دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه 88 به خیال خود کار کشور را تمام شده می دیدند، خاطرنشان کرد: حضور به موقع ملت ایران در نهم دی، همه نقشه ها و توطئه های آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام شعبانی با اشاره به این که تقلب در انتخابات تنها بهانه ای برای فتنه گران بود، تصریح کرد: سخنان مهم مقام معظم رهبری در نماز جمعه تاریخی سال 88، همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را خنثی کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که چنین حوادثی در کشور عبرتی برای آحاد جامعه به ویژه خواص و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: باید به گونه ای در این حوادث درس بگیریم که از تکرار مجدد آن جلوگیری کنیم.

مدیر مدرسه علمیه مصطفی خان ساری بر ضرورت تقویت چنین حماسه های ماندگاری در کشور تأکید کرد و گفت: باید از همه ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه تر سالگرد چنین حماسه های بزرگی استفاده شود.

حجت الاسلام شعبانی با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران در چهار دهه اخیر فرازونشیب های بسیاری را با پیروزی و موفقیت پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی علیرغم همه فشارها و تهدید های دشمن در اوج عزت و اقتدار قرار دارد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha