جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فتنه

حوزه/استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: امروز دشمنان فتنه ای دیگر را کلید زدند و می خواهند کاری کنند که گرانی ها و مشکلات، مردم را از روحانیون و شهدا دلزده بکنند و کف خیابان ها بیاورند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، حجت‌الاسلام یاوری استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) امشب در مراسم گرامیداشت نهم دی ماه در مسجد امام حسین(ع) بیرجند، اظهار داشت: نهم دی روز بزرگی است و مردم در این روز حماسه آفریدند.

وی با اشاره به اینکه نام بردن از افرادی که جرثومه فساد هستند ایرادی ندارد، بیان داشت: امام حسین(ع) در سخنرانی های خود جنایات دشمنان اسلام را بازگو می کرد و در نامه های خود جنایات معاویه را بیان می کرد.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: يک بعد شیعیان در طول تاریخ برائت از مشرکان و دشمنان بوده است و این شاخصه و ویژگی شیعه در طول تاریخ بوده و الان هم باید دشمن شیعه و اهل بیت را لعن کنیم.

وی یادآور شد: مردم انقلابی را به پیروزی رساندند که قبل از آن خیلی ها اعم از توده ای ها، کمونیست ها، منافقین و ناسیونالیست ها با شاه می جنگیدند و همه به این نتیجه رسیده بودند که دولت شاه خائن است و به درد مردم نمی خورد.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: امام(ره) فرمودند کاپیتولاسیون آمده و شما حقیر می شوید و لذا فرمودند این قیام من برگرفته از قیام سیدالشهدا(ع) است.

یاوری متذکر شد: نهایت هدف مشروطه، مؤتلفه و گروه های دیگری که قبل از انقلاب فعالیت می کردند، این بود که با عدالت باید برخورد شود، اما انقلاب هدفش صرفا عدالت نیست، بلکه به مردم نباید ظلم شود.

وی با اشاره به اینکه عده ای با نیرنگ و فریب آمدند خودشان را به امام نزدیک کردند و شعار این ها مرگ بر آمریکا و اسرائیل بود، بیان داشت: عده ای می‌خواستند در این نظام نفوذ پیدا کنند، اما امام بیدار، پای آنها را قلم کرد، ولی همچنان عده‌ای مانده اند و امروز سهم می خواهند.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) یادآور شد: در سال 88 گفتند بگوییم تقلب شده، مسئله این بود که مملکت را به آشوب بکشند و مردم را در تقابل با نظام قرار دهند و این انقلاب به هر قیمتی باید از بین برود، آن هم به دست کسانی که خودشان انقلاب کردند.

وی با بیان اینکه امروز فتنه ای دیگر را کلید زده اند، گفت: می خواهند کاری کنند که گرانی ها و مشکلات، مردم را از روحانیون و شهدا دلزده و از درون تهی بکنند و کف خیابان ها بیاورند.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) اظهار داشت: یکی از حرف هایی که الآن می گویند این است که اگر توافقات را امضا نکنیم تحریم می شویم، به اسم این مصائب می خواهند مردم را به جان نظام بیاندازند، اینها می خواهند ما را فریب بدهند.

یاوری با بیان اینکه امام حسین(ع) با یزید مذاکره نکرد و جانش را برای اینکه به  خواص بی خاصیت یاد بدهند که انقلابی گری یعنی چه، تقدیم کرد، گفت: مراقب باشید به چه کسی در شورای شهر، مجلس و ریاست جمهوری رأی می دهید، چراکه این انقلاب شهید داده و اگر ازدست برود امنیت و آسایش و همه میراثمان ازبین می رود.

استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند که می خواهند مردم را در مقابل نظام قرار دهند، بیست و دوم بهمن همه مردم جوابشان را خواهند داد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha