سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) گنبدکاووس:

حوزه/ حجت الاسلام شهبازی گفت: نباید کاستی ها را به پای دین، نظام و رهبری گذاشت، چرا که برخی از مدیران اجرایی به دنبال منافع شخصی خود هستند و این کم کاری به نظام مربوط نیست.

حجت الاسلام علیرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حماسه 9 دی را روز بروز احساسات دینی مردم خواند و گفت: از آن جایی که اصل دین و انقلاب به هم پیوند خورده است مردم ایران اسلامی در مقابل بی احترامی به مقدسات ساکت نخواهند نشست.

وی افزود: این که عده ای در روز عاشورا با توهین به امام حسین (ع) به خیابان ها آمدند، نشانی از مشکل در انتخابات نبود و تنها بوی فتنه از آن به مشام می رسید.

حجت الاسلام شهبازی تصریح کرد: زنده نگاه داشتن حماسه 9 دی از کارهای ضروری است که  مهم ترین آثار آن بصیرت افزایی بین آحاد مردم خواهد بود تا از تکرار این حوادث جلوگیری شود.

وی با ذکر این مطلب که اگر مردم به صحنه نمی آمدند مشکلات فراوانی به وجود می آمد، یادآور شد: اگر حماسه 9 دی خلق نمی شد، دشمنان این طور القا می کردندکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام نیستند و اعتقادی به اسلام ندارند، لذا حضور میلیونی مهر تاییدی بر علاقه مردم نسبت به رهبری و انقلاب بود که همانند خاری در چشم دشمنان فرو رفت.

استاد حوزه علمیه همدان ادامه داد: ملت ایران بارها ثابت کرده اند که نه با دین مشکلی دارند و نه با نظام و این محبت را باید با سعی بر حل مشکلات مردم جبران کرد.

حجت الاسلام شهبازی بیانات رهبر معظم انقلاب را به موقع و روشنگرانه توصیف کرد و گفت: نباید کاستی ها را به پای دین، نظام و رهبری گذاشت، چرا که برخی از مدیران اجرایی به دنبال منافع شخصی خود هستند و این کم کاری به نظام مربوط نیست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha