جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سومین همایش «من انقلابی‌ام» در اندیمشک

حوزه/ سومین همایش «من انقلابی‌ام» با حضور پر شور طلاب و روحانیون در اندیمشک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، سومین همایش «من انقلابی‌ام»، با حضور پر شور طلاب، روحانیون، دانشجویان و مسئولان محلی در تالار بزرگ فرهنگ شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک، ضمن خیر مقدم به حضار، با بیان اینکه پرچم‌داران انقلاب اسلامی، جوانان انقلابی خانواده‌های متدین و ولایی هستند، اظهار داشت: آن‌کسانی که امروز پرچم انقلاب را به دست گرفته و پشت‌سر ولایت فقیه، گوش‌به‌فرمان معظم له هستند، در آینده تعیین‌کننده معادلات بزرگ جهانی خواهند بود.

وی همچنین بر لزوم پاسداشت یوم‌الله ۹ دی تأکید و تصریح کرد: لازم است یوم‌الله ۷ و ۹ دی گرامی داشته شود تا اقدامات دشمنان و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان از حافظه تاریخی ملت پاک نشود.

در ادامه این همایش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، با دعوت نیروهای حزب‌اللهی به وحدت و یکپارچگی، گفت: نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه به‌ویژه جهان اسلام که سرعت و رشد بیشتری نسبت به چند سال قبل داشته، ملزم که وحدت نیروهای انقلابی داخل کشور است؛ چراکه مردم دیگر کشورها، نگاهشان به شما جوانان است.

وی سطح توانمندی‌های ایران در مقوله قدرت نظامی، اعتقادی و فرهنگی را نسبت به دوران قبل از انقلاب بی‌نظیر خواند و اظهار داشت: دشمنان تلاش دارند تا جشن چهل‌سالگی انقلاب، با حاشیه‌هایی همراه باشد؛ اما به لطف بصیرت مردم، این زمستان هم عبور کرده و سیاهی‌اش بر روی دشمنان می‌ماند.

لازم به ذکر است، در پایان این همایش، ضمن تقدیر از خانواده معزز شهدا، لوح تقدیری به روحانی انقلابی، حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی به‌عنوان عمار انقلاب تقدیم شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha