پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حسن رحیمی

حوزه/ حجت الاسلام رحیمی گفت: در ماجراهای اخیر مثل گرانی هم دست منافقین و فتنه‌گران داخلی در کار بود، نظر غالب کارشناسان این است که تورم ناشی از تحریم نیست، بلکه ناشی از کارشکنی ها، عدم رعایت قوانین، باند بازی و ترجیح منافع شخصی و حزبی بر منافع مردم و عدم مدیریت صحیح است.

حجت الاسلام حسن رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: نهم دی روز شکست فتنه مخملی و انقلاب رنگی با نصرت الهی و بصیرت مردم بود؛ نه دی به تعبیری یوم الله است، چرا که در این روز بینی شیاطین به خاک ذلت مالیده شده و نیرنگ استکبار جهانی نقش برآب شد.

وی، ۹ دی را از برکات عاشورا عنوان کرد و افزود: نه دی از برکات عاشوراست، وقتی فتنه‌گران که از سازمان‌های خارجی تغذیه می‌شدند و عده‌ای از ساده‌لوحان داخلی در عاشورای سال ۸۸ ماهیت ضد حسینی خود را نشان دادند و به خیمه‌ها و پرچم‌های عزاداری سید الشهدا (ع) اهانت کردند، دست کفر و نفاق رو شد و مردم ایران بصیرتر شدند و فتنه فتنه‌گران به طور کامل بر ملا و زسوا شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه تاکید کرد: فتنه ۸۸ حاصل برنامه‌ریزی چندین ساله‌ی دشمنان و در ادامه‌ی قضایایی چون فتنه‌ی سال ۷۸ بود، البته در مقیاس بزرگ‌تر و حساب شده، بنا به فرموده حضرت آقا راه‌ حل علاج این گونه فتنه‌ها حرکت عظیم مردمی همانند آنچه در ۹ دی سال ۸۸ اتفاق افتاد می‌باشد.

حجت الاسلام رحیمی، حضور مردم در عرصه را موجب امنیت کشور عنوان کرد و گفت: تیر فتنه، امنیت را نشانه می‌رود و همان‌گونه که شاهد بودیم باعث کشته شدن عده‌ای از هموطنان‌مان به دست منافقین کوردل شد و خسارت‌های زیادی به بار آورد، مردم با حضور در صحنه و خلق حماسه ۹ دی و اعلام بیعت با رهبری عزیز موجبات ناامیدی منافقین را فراهم و نقشه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی، ورود فتنه‌گران به عرصه تصمیم سار نظام را خطرناک دانست و اظهار کرد: چشم و گوش ما باید باز باشد. امام (ره ) می‌فرمود «مواظب باشید این انقلاب به دست نااهلان نیفتد»، منافق و فتنه گر هیچ گاه منافع اسلام و ملت ایران را بر منافع خود و اربابانش ترجیح نمی‌دهد، و از هر طریقی که بتواند ضربه می‌زند تا مردم را از نظام اسلامی که حاصل خون هزاران جوانمرد و شیرزن این کشور است دل سرد کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه اظهار کرد: متاسفانه در ماجراهای اخیر مثل گرانی هم دست منافقین و فتنه‌گران داخلی در کار بود، نظر غالب کارشناسان این است که تورم ناشی از تحریم نیست، بلکه ناشی از کارشکنی ها، عدم رعایت قوانین، باند بازی و ترجیح منافع شخصی و حزبی بر منافع مردم و عدم مدیریت صحیح است.

وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند، که فتنه جدید، فتنه اقتصادی است باید هوشیار بود و این فتنه را هم پشت گذاشت و سلامت از این مسیر هم عبور کرد، به امید خداوند منان و امید به وعده‌ی الهی منافقان و فتنه‌گران راه به جایی نخواهند برد و این ملت با رهبری حضرت آقا به پیروزی خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha