جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اصفهان

حوزه/ نشست سیاسی با موضوع «بصیرت افزایی»، با حضور طلاب و اساتید، در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، سیدرضا حجازی، در نشست بصیرت افزایی در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) اصفهان، مردم را به 7 طیف تقسیم کرد  و گفت: گروهی از مردم فدائیان انقلاب هستند که این گروه عاشق امام و رهبر و نظام هستند و برای دفاع از آن حاضرند جان فشانی کنند و گروه دوم وفاداران به انقلاب که دوستدار امام و رهبر هستند ولی اگر چه از مال خود می گذرند ، حاضر به گذشتن از جان خود نیستند.

وی، سومین گروه را دوستداران محتاط دانست و گفت: این گروه همه چیز را قبول دارند ولی از منافع شخصی خود برای نظام نمی گذرند و گروه چهارم، گروه خنثی، که کاری به مسائل سیاسی ندارند و دنبال زندگی خود هستند.

حجازی پنجمین گروه را گروه منتقد دانست و گفت: این گروه  نقد می کنند، ولی مخالف نیستند از شرایط ناراضی هستند، ولی با اصل نظام مشکل ندارند و گروه ششم، گروه مخالفان هستند که آرام نشسته اند تا کسی برای براندازی افدام کند و آنها با او همراهی کنند و آخرین گروه، گروه معاندین که این گروه حاضرند با ترور و کشتار مردم به خواسته های خود برسند.

وی در ادامه گفت: بر طلاب لازم است که از انقلاب اسلامی حفاظت کنند و تا زمانی که نتوانند روش دشمنی دشمن را در داخل کشور و بیرون از مرزهای ایران شناسایی کنند، هرگز این هدف محقق نمی شود. همچنین لازم است که طلبه نسبت به گذشته تحلیل درست، نسبت به حال تشخیص صحیح و نسبت به آینده پیش بینی خوب داشته باشد.

هادی سیاسی سپاه اصفهان به توضیح و تشریح واژه بصیرت پرداخت و گفت: بصیرت، نگاه عالمانه و منطقی و مستدل و به دور از بغض شخصی، حزبی، جناحی و سازمانی برابر اصول استراتژیک، جهت کشف واقعیت می باشد، نگاهی برآمده از یک نگاه نظامند.

حجازی در پایان به  تعدادی از فتنه هایی که در طول انقلاب اسلامی، جهت تجزیه ایران و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران  تشکیل و کودتا کردند و به لطف الهی سرنگون شدند اشاره نمود و گفت: از ابتدای انقلاب تا کنون تعداد بسیار زیادی از این گروهک ها شناسایی شده و از بین رفته اند ولی ما نباید از نقشه دشمن غافل باشیم دشمن سعی می کند با تمام ترفندها و از گوشه و کنار کشورمان با عَلم کردن پرچمی به هدف خود برسد.پس باید هر کس به نوبه خود و در حد وسعش همرا ه با هوشیاری کافی، در دفاع از این مرزو بوم تلاش نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha