پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی ، عضو مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با اشاره به این که برخی توهم بازگشت زباله های رژیم سابق را در ذهن دارند، گفت: امروز عمق راهبردی ایران در منطقه را مشاهده کنید که به نزدیکی رژیم صهیونیستی رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی، صبح امروز مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که با حضور پرشور مردم دارالعباده در مسجد حظیره یزد برگزار شد، به نقشه های دشمنان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انسجام ملی و انسجام تمامی دستگاه های حاکمیتی از مواردی است که باید به خوبی در کشور مشاهده شود.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال تفرقه بین صفوف است و اگر این انسجام در کشور وجود داشته باشد بدون شک بازهم شکستی دیگر توسط ملت ایران در کارنامه دشمن به ثبت خواهید رسید.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ما در انقلاب اسلامی سه انقلاب بزرگ را به عینه مشاهده کرده ایم گفت: اولین آن، انقلاب سال 57، دومین آن 13 آبان ماه و سومین آن حماسه 9 دی بود که به نوعی برترین ایام الله را در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه متاسفانه امروزه برخی در کشور با استناد به اختلاس ها، دزدی ها و تخلفات در کشور، توهم بازگشت زباله های رژیم سابق را در ذهن دارند، تصریح کرد: اگر به تخلفات رژیم گذشته نگاه کنید، می بینید که کوچکترین تخلف آنها از تمامی تخلفات و اشتباهاتی که در جمهوری اسلامی صورت گرفته بسیار بزرگتر است.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری، عمق حماسه، گستردگی حماسه، پیشی گرفتن عوام از خواص و رفراندوم مجددی بعد از 30 سال را از جمله ویژگی های حماسه 9 دی سال 88 عنوان کرد و گفت: مردم با حضور خود در تاریخ 9 دی ماه سال 88 یک بار دیگر اثبات کردند که پای انقلاب ایستاده اند و رفراندومی مجدد بعد از 30 سال به ثبت رساندند و امسال نیز بعد از چهل سال بازهم به دشمنان انقلاب و اسلام خواهند فهماند که پای انقلاب ایستاده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب به ما آموخت که چگونه می‌توان در دنیای امروز عزیز بود و چگونه می‌توان در مقابل هشت کشور به صورت مستقیم و 80 کشور به صورت غیر مستقیم جنگید و پیروز شد خاطر نشان کرد: تدابیر مقام معظم رهبری در این سال‌ها به خوبی به ما آموخت که چگونه می‌توان دشمن اصلی پیروان اصلی اهل‌بیت(ع) را بر سر جای خود نشاند.

عضو خبرگان رهبری اضافه کرد: مقام معظم رهبری به خوبی به ما آموخت که چگونه می‌توان در برابر ابرقدرت‌های جهان و مستکبران و زورگویان که می‌گفتند رئیس جمهور سوریه باید برود، ایستادگی کرد و دشمنان نیز نتوانستند در مقابل سخن رهبر معظم انقلاب ایستادگی کنند و با شکست مفتضحانه روبه‌رو و مجبور به ترک این کشور شدند و همچنین در پی آن، کشورهای عربی دوباره مجبور به راه اندازی سفارت خانه‌های خود در کشور سوریه شدند.

وی با تاکید بر اینکه مردم ایران روبه تکامل و به سمت قله در حال حرکت هستند و دشمن هیچ ضرری به این ملت نمی‌تواند برساند، تصریح کرد: امروز عمق راهبردی ایران در منطقه را مشاهده کنید که به نزدیکی رژیم صهیونیستی رسیده و بسیاری از کشورهای دیگر تحت امر مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha