جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یزدانشهر

حوزه/مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: متاسفانه تفکر بسیجی در بین مردم بد تبیین شده است. جذب بسیج باید در میان کسانی باشد که با تفکر بسیج مخالفند، مهم این است که بد حجاب ها را باحجاب کنیم این عملکرد صحیح می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، نشست سیاسی با موضوع بصیرت افزایی، با سخنرانی حضرت حجت الاسلام میثم حاج احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) یزدانشهر، برگزار گردید.

حجت الاسلام حاج احمد در جمع طلاب گفت: عراق دومین کشور شیعه نشین در جهان اسلام است. چند شبهه ایجاد کرده اند تا شیعیان ایران را با عراق دشمن نموده و محبت اهل بیت (ع) را از دل ما بیرون نمایند، اما نتوانستند و با این شرایط نابسامان و بد اقتصادی باز هم در سال جاری ایرانیان، به خاطر محبت به اهل بیت(ع) باز هم راهی اربعین شدند.

وی ادامه داد: ما باید تفکر بسیجی را حفظ کنیم تا انقلاب را حفظ کنیم. جایی که تفکر بسیجی نداشته باشیم ضربه خورده ایم. متاسفانه تفکر بسیجی در بین مردم بد تبیین شده است. جذب بسیج باید در میان کسانی باشد که با تفکر بسیج مخالفند، مهم این است که بد حجاب ها را باحجاب کنیم این عملکرد صحیح می باشد .

حجت الاسلام حاج احمد افزود: متاسفانه مانند کسانی که فرهنگ غرب را رواج می دهند، دغدغه نداریم، چرا یک فرد چادری نمی تواند با یک فرد بی حجاب صحبت کند و او را توجیه کند چون راهکار را بلد نیستیم با این همه نفوذی که در کشورمان وجود دارد باید بیشتر تلاش کنیم خصوصاً در فضای مجازی شرکت کنیم . حتی اگر بتوانیم به یک شبهه جواب دهیم خوب است . باید تبلیغ را از خانواده های خود شروع کنیم بعد سراغ دوستان و فامیل برویم یک نفر را هم انقلابی کنیم، یک نفر است و این مهم است .

وی تصریح کرد: ما باید هر روز یک فیلم سینمایی ببینیم و نقد کنیم. فیلم های زیادی از جمله فیلم های خانم تهمینه میلانی، تمام فمنیسمی است . فیلم «دخترها فریاد نمی زنند» را حتماً بینید و نقد و تحلیل کنید. باید بتوانید از جامعه اسلامی دفاع کنید، ایران ظرفیت های داخلی زیادی دارد و پنجمین کشور ثروتمند از نظر ذخایر است رتبه اول زعفران را دارد در صادرات پسته حرف زیادی برای گفتن دارد، این ظرفیت های داخلی را باید برای مردم گفت و نباید کشور ایران با کشور پاکستان مقایسه شود .

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، اظهار داشت: ایران دارای اقتدار موشکی است، ما شانزدهمین کشور در تولید بنزین در جهان هستیم، با این همه قدرت چرا باید نگاهمان به فرانسه باشد و کالاهای کم اهمیت را از غرب بگیریم . طبق آیه  139سوره نساء که آمده است: الَّذِينَ يَتَّخِذُونَ الْكَافِرِينَ أَوْلِيَاءَ مِن دُونِ الْمُؤْمِنِينَ  أَ يَبْتَغُونَ عِندَهُمُ الْعِزَّةَ فَإِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعا.  همان كسانى كه كافران را به جاى مؤمنان سرپرست و دوست خود مى‏گيرند آيا عزت و قدرت را نزد آنان مى‏طلبند؟ يقيناً همه عزت و قدرت فقط براى خداست. تا وقتی که نگاهمان به غرب است به جایی نمی رسیم.

وی افزود: برای اینکه وضعیتمان بهبود یابد باید از بسته های حمایتی رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای استفاده کنیم، اگر از ظرفیت های داخلی و ذخائر معدنی استفاده کنیم دیگر احتیاج به غرب نداریم، اگر بخواهیم نهاد جهادی داشته باشیم باید از ذخائر و ظرفیت های داخلی استفاده کنیم تا مشکلاتمان حل شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha