شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
فریادی

حوزه/ مردم تا زمانی که با ولایت فقیه باشند گمراه نخواهند شد و باید دید ایشان چه از ما می خواهند و وظایف خودمان را بشناسیم و به آن عمل کنیم و مواظب باشیم در میدان دشمن نیفتیم، چون فتنه‌ها همواره بوده و در آینده خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام محمد حسن فریادی امام جمعه شهرستان سیروان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان، با گرامیداشت ۹دی گفت: امروز روز میثاق و تجدید بیعت ملت با ولایت است و به فرموده مقام معظم رهبری،۹دی را باید ماندگار کرد و برای همیشه تاریخ باقی بماند.

وی با بیان این که باید همواره هوشیار باشیم، چرا که فتنه ها در پیش است، ابراز داشت: ۹دی ماندگار خواهد ماند و فتنه گران و استکبار بدانند این ملت امتحان خود را پس داده و هرگز زیر بار فتنه نخواهد رفت.

امام جمعه شهرستان سیروان با بیان اینکه دشمنان خارجی و عده ای هم در داخل به فتنه گران پیوستند، اما ملت در ۹دی با تمسک به سید وسالار شهیدان جواب دندان شکنی به این فتنه گران دادند، ادامه داد: برخی از خواص در فتنه ۸۸ لغزیدند، بعضی ها بخاطر پُست و مقام و برخی بخاطر دور بودن از ولایت؛ امروز همه ما زیر یک پرچم هستیم و باید مواظب میهن و کشور خود باشیم.

حجت الاسلام فریادی گفت: مردم تا زمانی که با ولایت فقیه باشند گمراه نخواهند شد و باید دید ایشان چه از ما می خواهند و وظایف خودمان را بشناسیم، به آن عمل کنیم و مواظب باشیم در میدان دشمن نیفتیم، چون فتنه‌ها همواره بوده و در آینده خواهدبود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha