شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۹دی

حوزه/ مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: فتنه ۸۸ یک سناریوی از پیش طراحی شده غرب و حامیان داخلی آنها و برگرفته از انقلاب های رنگین با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی بود و امروز نیز با برجسته سازی مشکلات اقتصادی به دنبال فتنه جدیدی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام ، علی محمد نائینی، پیش از ظهر در همایش گرامیداشت نهم دی ماه در جمع مردم ایلام اظهار داشت: سران فتنه با حمایت ایادی استکبار جهانی با بهانه تقلب در انتخابات و ایجاد انحراف در افکار عمومی در صدد ساقط کردن جمهوری اسلامی بودند.

وی افزود: این برنامه براندازانه یک سال قبل از انتخابات تدوین شد و در ایام تبلیغات های رسمی و غیر رسمی انتخابات، سران فتنه با ایجاد محافل و نشست های تبلیغاتی، بر روی گزینه تقلب و ناسالم بودن انتخابات توافق نظر داشتند و از ظهر روز انتخابات که هنوز رای گیری به اتمام نرسیده بود این شائبه را در سطح وسیعی از جامعه نشر و باعث تهییج افکار عمومی و حامیان خود شدند.

نائینی یادآور شد: از روز بعد انتخابات فراخوان ها و ناامنی های خیابانی را شروع و به مرور اهداف و نیات خود را نشان دادند و در اصل باورها و اعتقادات ملی و دینی مردم را مورد آماج قرار دادند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم بعد آنکه به فراست اهداف و نیات جبهه فتنه را دریافتند به صورت خودجوش و خارج از هر حزب و اندیشه و گرایشی نهم دی ماه جوابی کوبنده و دندان شکن به آنها و حامیان غربی شان دادند.

وی اظهار کرد: به خیال خام غربی ها و جریان فتنه مردم از انقلاب و نظام بریده اند در حالیکه مردم در نهم دیماه با حضور یکپارچه و خودجوش در صحنه از آرمان ها، اعتقادات و باورهای دینی و ملی خود حمایت قاطع کردند و وفاداری خود به نظام را بار دیگر به منصه ظهور رساندند.

نائینی تاکید کرد: در موضوع انتخابات 88 و آشوب های آن سال 11 سفارتخانه به خیال اینکه کار انقلاب اسلامی تمام است حمایت آشکار خود از سران فتنه را نشان دادند و قصد ایجاد انقلاب رنگی در ایران داشتند که این توطئه با درایت رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم خنثی شد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دشمن از دسیسه چینی علیه انقلاب اسلامی دست بر نداشته و اکنون نیز با ایجاد جنگ نرم روانی و رسانه ای و اقتصادی در صدد ایجاد آشوب در ایران است.

وی با بیان اینکه هدف دشمنان دور ساختن ایران از راهبردهای هسته ای، دفاعی، موشکی و کم کردن نفوذ کشور در منطقه است، گفت: آنها در صدد ایجاد کشوری دست نشانده و وابسته در ایران هستند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن اکنون مردم را آماج حملات تخریبی خود قرار داده، اظهار داشت: اکنون با ایجاد جنگ روانی مترصد جداکردن افکار عمومی از انقلاب هستند.

نائینی با اعلام اینکه دشمن دو هدف را دنبال می کند، تاکید کرد: ایجاد تصویری منفی از انقلاب و دستاوردهای نظام به مردم از طریق رسانه های خود و برجسته سازی و سیاه نمایی مشکلات اقتصادی جامعه برای مردم و تطهیر رژیم منحط پهلوی از اهداف استکبار بر علیه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه سیاست استکبار فشار آوردن به نظام برای تسلیم در برابر خواسته های آنها و مذاکره در باره راهبردهای اصلی انقلاب است، گفت: ایران اسلامی دارای ظرفیت های زیادی در حوزه های مختلف است که باید از سوی مسئولان به کارگیری شود تا عزتمندی جمهوری اسلامی در منطقه و جهان حفظ شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha