سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، ۹ دی را تجلی مردم‌سالاری دینی در حمایت از اصل نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: بصیرت، آگاهی و همچنین حضور آگاهانه مردم در صحنه براعت و انزجار از دشمنان، کشور را از توطئه دشمن نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۹ دی این شهرستان، ضمن تسلیت رحلت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، اظهارداشت: ۹ دی، روز بزرگ و مهمی است که برگزاری آن نیز باید با بصیرت توأم باشد و از این فرصت برای افزایش بصیرت و آگاهی جامعه استفاده کرد.

امام جمعه دزفول، ۹ دی را حرکت و جریان خودجوش دانست و گفت: بصیرت، آگاهی و همچنین حضور آگاهانه مردم در صحنه براعت و انزجار از دشمنان، کشور را از توطئه دشمن نجات داد.

وی از ۹ دی به‌عنوان تجلی مردم‌سالاری دینی یاد کرد و افزود: ملت ایران این جنایت و خیانت سران فتنه که کشور را تا سرحد فروپاشی کشاندند، نخواهند بخشید.

همچنین حجت‌الاسلام بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، اهمیت حضور در مراسم یوم‌الله 9 دی را مورد تأکید قرار داد و گفت: ۹ دی برگ زرینی در دفتر انقلاب اسلامی است و نشان داد که مردم تا چه اندازه نسبت به انقلاب آگاه بوده و هستند.

وی تصریح کرد: با وجود شرایط سخت کنونی، اصل نظام و انقلاب بسیار مهم بوده و نباید اجازه بهره‌برداری دشمن از وضعیت امروز جامعه را داد.

لازم به ذکر است، آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی، امشب ساعت ۲۰:۳۰ در آستان مقدس سبزقبا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز و با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه دزفول برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha