جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فضلی

حوزه/ سردار فضلی با تاکید بر این که مردم در ۹ دی اجازه ندادند سقیفه دیگری تکرار شود، گفت: ۲۹خرداد ۸۸ ولی فقیه خطبه خواندند و فرصتی را برای شکایت کردن فتنه گران معین کردند، اما فتنه گران روز ۳۰ خرداد کشته سازی کردند و در ۸ ماه فتنه، به اندازه هشت سال جنگ تحمیلی از ام القرای جهان اسلام(ایران) انرژی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار علی فضلی، پیش از ظهر امروز در جمع مردم ولایت مدار اصفهان، در سالروز حماسه 9 دی، اظهار کرد: درآستانه چهلمین سال پیروزی اتقلاب اسلامی در روز یوم الله ۹دی، روز حماسه امت وروز میثاق امت با ولایت هستیم.

وی بیان کرد:امت اسلامی ایران  برای عهد پیمان دوباره با امامین انقلاب اسلامی امروز به میدان آمده اند و ندای برادری و انسجام برای دفاع از دین خدا در میعادگاه سردادند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: در تاریخ اسلام آمده است با رحلت پیامبر گروهی به نام سقیفه ملعونه دنبال سلب کردن حق امامت از حضرت علی(ع) بودند و براندازها درآن سده به میدان آمدند تا امام علی(ع) را برای بیعت به مسجد ببرند و در این زمان حضرت زهرا(س) به همراه حسنین به درخانه خواص رفتند تا با حضرت علی(ع) بیعت کنند.

سردار فضلی تاکید کرد: روز اول کسی بیعت نکرد، ولی در روز پنجم، ۱۱ نفر با حضرت علی(ع) بیعت کردند، ولی چند نفر از آنها بیعت شکستند و در نهایت جنگ هایی را به اسلام و امام علی(ع) تحمیل کردند، اینها کسانی بودند که حضرت زهرا(س) به او سیف اسلام می گوید، این افراد به دلیل فرزندان ومتاع دنیا بیعت  خود را با حضرت علی(ع)شکستند.

وی اذعان کرد: آیا در انقلاب امام و حماسه ۹دی، در مقابله و مواجه  با فتنه ی فتنه گران تقسیم غنیمت شد؟ هرگز چنین نشد؛ این مردم بی نظیر در تاریخ، برای ولی فقیه همه داشته های خود را به میدان آوردند و جانهای فرزندان و سرمایه های خود را در اطاعت محض از امام انقلاب به عرصه آوردند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) تصریح کرد: مردم ایران با همه داشته هایشان اطاعت امام کردند تا در معامله با خدا تاریخ تکرار نشود و سقیفه ای دیگر تکرار نشود، 24  هزار شهید مردم اصفهان در جبهه های جنگ شاهد این ادعا است.

وی اضافه کرد: مردم ایران در ۹دی مجد و عظمتی دیگر خلق کردند و در این عرصه عناصر نفودی دشمن در انقلاب، با سازماندهی و برنامه ریزی قصد خلل وارد کردن در این مجد و عظمت را داشتند.

سردار فضلی بیان کرد: فتنه گران، شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کردند، چون که به اهداف شوم خود نرسیدند، امام خمینی (ره) می فرماید انقلاب اسلامی سه رکن دارد، عترت، قرآن وملت، اما نقشه دشمن این است که بین مردم و انقلاب جدایی بیندازد.

وی در ادامه اشاره ای به جریان ها و اتفاقات فتنه ۸۸ و فتته گری فتنه گران و دادن شعار تقلب در انتخابات 88 کرد و گفت: فتنه گران با به کف خیابان کشیدن اعتراضات قصد کشته سازی داشتند.

فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) یادآور شد: 29خرداد 88 ولی فقیه خطبه خواندند و فرصتی را برای شکایت کردن فتنه گران معین کردند، اما فتنه گران روز ۳۰ خرداد کشته سازی کردند و در 8 ماه فتنه،  به اندازه هشت سال جنگ تحمیلی  از ام القرای جهان اسلام(ایران) انرژی گرفتند.

وی توضیح داد: هرگز نباید از مکر دشمنان غافل شویم، چون که ممکن است فتنه ای جدید به بار بیاورند، پیامبر می فرماید(ص) هرگاه مردم دچار بی بصیرتی شوند خداوند بدترین آنها را برآنها مسلط می کند.

سردار فضلی عنوان کرد: روز ۹دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و یوم الله است، روز غلبه جنود الهی برجنود شیطان و روز نَه گفتن به سران فتنه شد؛ روز ۹دی روز خیزش امت اسلامی است و در روز۹دی ندای لبیک به ولایت بود و بانگ «یا حسین» ملت ایران به آسمان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha