پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عکس

معاون فرهنگی مکتب الزهرا(س) یزد از برگزاری صبحگاه بصیرتی ۹ دی با مشارکت طلاب این مدرسه، همخوانی و شرکت منسجم در مراسم استانی بزرگداشت سالروز ۹ دی خبر داد.

فاطمه زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد، گفت: همزمان با سالروز حماسه یوم الله 9 دی از اولین ساعات ورود بانوان طلبه ورودی مقطع سیکل سطح دو مدرسه علمیه مکتب الزهرا(س) یزد، با هماهنگی و برنامه ریزی امور فرهنگی، مراسم صبحگاه بصیرتی برگزار شد.

وی افزود: به صورت نمادین 9 نفر از طلاب علاقه مند، سخنانی را در رابطه با اهمیت بزرگداشت حماسه 9 دی، نقش ولایت و رهبری در شکل گیری این حماسه، روشنگری خواص، حضور حماسی مردم در زدودن فتنه از کشور و علل ماندگاری این حماسه بیان کردند.

معاون فرهنگی مقطع سیکل سطح دو مکتب الزهرا(س) از دیگر موضوعات مطرح شده در این صبحگاه برای طلاب نوجوان را آشنایی با مفهوم بصیرت، راه های رسیدن به بصیرت از نظر آیات و روایات، ولایت پذیری و تبعیت از ولی فقیه، بررسی تاریخ برخی فتنه ها در گذشته از جمله سقیفه و جمل برشمرد.

زارع بیان کرد: طلاب با در دست داشتن پلاکاردهایی با موضوعات بصیرت در ادامه این مراسم به صورت هماهنگ سرودی را با موضوع بصیرت همخوانی کردند و لحظات به یادماندنی را در این مدرسه علمیه ثبت کردند.

وی تصریح کرد: سپس جمعی از طلاب به ویژه طلاب بسیجی این مدرسه علمیه به همراه معاونان و خانم نیکپور مدیر مدرسه در آیین بزرگداشت سالروز حماسه 9 دی که در مسجد روضه محمدیه یزد و در جوار تربت پاک شهید صدوقی(ره) مؤسس این مدرسه با  حضور مردم و مسؤولان برگزار شد؛ شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha