شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شورای هماهنگی مازندران

حوزه/مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نهم دی قطعا روز پیوند امت با ولایت است، گفت: مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، امروز نیز بار دیگر با حضور در این اجتماع عظیم تبعیت خود از ولایت را اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی در ساری، نهم دی را یادآور خلق حماسه عظیم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب و ولایت دانست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم همواره در عرصه ها و صحنه های مختلف تعیین کننده بوده اند، افزود: این مردم بودند در که اوج فتنه توطئه گران به صحنه آمده و حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب ثابت کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که فتنه 88 با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور در صحنه مردم خنثی شد، بیان داشت: دشمنان داخلی و خارجی در جریان فتنه 88 همه توان خود را به کار گرفتند تا انقلاب را با چالش جدی مواجه کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بصیرت انقلابی مردم ایران سد محکمی در برابر فتنه توطئه گران بود، خاطرنشان کرد: این مردم هر جا احساس کردند که انقلاب و آرمان های نظام در خطر است بدون هیچ دعوتی و به صورت خودجوش وارد عرصه شدند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نهم دی به قطع روز پیوند امت با ولایت است، تصریح کرد: مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، امروز نیز بار دیگر با حضور در این اجتماع عظیم تبعیت خود از ولایت را اثبات کردند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی ایران در چهاردهه اخیر مشکلات و توطئه های بسیاری را پشت سر گذاشته است، بیان داشت: این توطئه ها همواره با حضور در صحنه مردم انقلابی کشورمان خنثی شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز نیز مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب در عرصه های مختلف هستند، خاطرنشان کرد: حفظ و بقای انقلاب و نظام اسلامی با حضور و پشتیبانی مردم محقق شده است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز نیز باید هوشیار باشیم تا حوادثی همچون فتنه 88 بار دیگر در کشورمان تکرار نشود، بیان داشت: جلوگیری از تکرار چنین حوادثی با بصیرت، هوشیاری و ولایت مداری مردم و مسؤولان امکان پذیر خواهد بود. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha