جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غریزه جنسی

حوزه/ خودآرایى براى زن یك غریزه است، این غریزه اگر در خانه به كار گرفته شود زندگى را شیرین و پر محبت خواهد كرد، امّا اگر این خودآرایى در خیابان انجام گرفت، سبب متزلزل كردن خانواده‏ هاى دیگر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، "پرسش های مهم، پاسخ های کوتاه"، کاری از استاد محسن قرائتی است که در پایگاه اینترنتی درس هایی از قرآن در دسترس عموم بوده و در شماره های گوناگون برای شما مخاطبان محترم ارائه خواهیم کرد.

* پرسش

چگونه با غرائز جنسى برخورد كنیم؟

* پاسخ

این غرائز را خداوند در انسان آفریده و لذا سركوب آن جایز نیست، بلكه باید آن را كنترل و مهار كنیم.

وجود غرائز براى حفظ و بقا و تكامل نسل بشر ضرورت دارد. اگر شكم نباشد، انسان از گرسنگى مى ‏میرد، اگر غضب نباشد، انسان از خود دفاع نمى‏ كند و اگر شهوت نباشد، نسل بشر قطع مى ‏گردد. ولى براى ارضاى غرائز باید مسیر صحیح طى شود. غرائز مثل كپسول گاز هستند كه اگر از طریق صحیح وارد اجاق گاز شود، نتیجه ‏اش حرارت و پخت و پز است، ولى اگر بدون كنترل باشد، انفجار و خطر را در پى خواهد داشت.

خودآرایى براى زن یك غریزه است، این غریزه اگر در خانه به كار گرفته شود زندگى را شیرین و پر محبت خواهد كرد، امّا اگر این خودآرایى در خیابان انجام گرفت، سبب متزلزل كردن خانواده‏ هاى دیگر خواهد شد. مردى كه در خیابان صدها زن آرایش كرده مى ‏بیند، وقتى به خانه برمى ‏گردد نسبت به همسر خود علاقه چندانى نشان نمى ‏دهد، زیرا جلوه ‏هاى خیابانى علاقه او را نسبت به همسرش متلاشى كرده است.

به علاوه این جلوه ‏ها در دل افرادى كه ازدواج نكرده ‏اند طوفانى برپا مى‏كند كه یا او را مثل شمع آب مى‏ كند و مى ‏سوزاند و یا او را به فكر تجاوز و سوء قصد مى‏ اندازد و آثار سوئى همچون فرار از خانه، تهدید، خودكشى، امراض مقاربتى و روانى و بچه ‏هاى سر راهى را به دنبال دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha