پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار نقدی ، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه، فتنه جدید دشمن را ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه دانست و گفت: امروز فتنه دیگری به پا شده و برخی‌ها در تلاش‌اند تا با ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه، مردم را نسبت به اصل نظام دلسرد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز در ویژه برنامه یوم‌الله ۹ دی اهواز، رمز استمرار انقلاب اسلامی ایران را حمایت همه جانبه مردم از آرمان ولایت و انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی با صبر، استقامت و بصیرت مردم به ۴۰ سالگی رسیده و برخلاف دیگر انقلاب‌ها که به طاغوت تکیه می‌زنند و علیه طاغوت دیگری به پا می‌خیزند، انقلاب ما در همان روز اول نه شرقی و نه غربی، بلکه فقط جمهوری اسلامی بود.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران در ۴۰ سال گذشته، حتی یک‌بار از ارزش‌های والای خود، عدول نکرده‌اند، گفت: امروز انقلاب ایران به رهبری مقام معظم رهبری داعیه‌دار همان آرمانی است که امام خمینی(ره) در سال ۵۷ بیانشان کرده بود.

نفوذی‌ها و جنگ روانی دشمن دو لبه تیغ برای به چالش کشیدن انقلاب

سردار نقدی، نفوذی‌ها و جنگ روانی دشمن را دو لبه تیغ برای به چالش کشیدن انقلاب دانست و اظهارکرد: ملت تا چشم باز کرد، دید چند رئیس دولت، مجلس و برخی از مقامات قضائی سابق در مسیری بر خلاف مسیر مردم در حال حرکت بوده و هدف آنان چیز دیگری جز مصالح ملی شده! در این بین با یاری خداوند متعال ملت فتنه را به سرعت تشخیص داده و اعلام کردند که خط ما صرفاً راه ولایت فقیه است.

فتنه جدید دشمن ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه فتنه ۸۸ یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های دشمن علیه انقلاب است، تصریح کرد: امروز فتنه دیگری به پا شده و برخی‌ها در تلاش‌اند تا با ایجاد یأس و نا امیدی در جامعه، مردم را نسبت به اصل نظام دلسرد کنند.

تلاش جانانه برای مقابله با نفوذی‌ها

وی با اشاره به نقش نفوذی‌ها در حمایت دشمن برای ضربه به اصل نظام اسلامی، گفت: دشمن از یک‌سو به‌واسطه نیروهای نفوذی‌اش در بدنه جامعه و از سوی دیگر با استفاده از جنگ روانی، تلاش دارد تصویری غلط از وضعیت امروز کشور ارائه دهد؛ از این رو وظیفه همه جوانان و دغدغه‌مندان انقلابی است که با همه توان، در جبهه مقابل دشمن، تلاش جانانه کنند.

تصویر واقعی انقلاب اسلامی....

سردار نقدی، انقلاب اسلامی ایران را همچون جوانی ۱۸ ساله، پرشور و با نشاط خواند و اذعان کرد: انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی خود پر قدرت و سرزنده همچون یک جوان ۱۸ ساله، در مسیر اسلام و ترویج شریعت ناب محمدی استوار است و روحانیت و حوزه‌های علمیه باید این تصویر را در ذهن جامعه جای دهند.

عصر جدیدی در راه است

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه دوران افول ابرقدرت‌ها آغاز شده است، گفت: امروز عصر جدیدی در حال شکل گرفتن است؛ عصری که انقلاب اسلامی ایران پیشتاز آن بوده و ابرقدرت‌های پوشالی، منفورترین نظام‌ها و محکوم به شکست هستند.

وی در پایان سخنان خود، تصریح کرد: امروز به برکت ترویج فرهنگ مقاومت، موج بیداری انقلاب توانسته اقدامات دشمن در منطقه را نابود سازد و دشمنان به خاطر این شکست‌های مفتضحانه و پرت کردن حواس مخاطب جهانی به‌ویژه ایرانیان، در تلاش‌اند تا جنگ رسانه‌ای در درون خاک کشور ایجاد کنند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha