شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه علميه فاطمه الزهرا(سلام الله عليها)آمل؛ نشست بصيرتي ۹ دي

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل گفت: اگر مردم، پشتوانه انقلاب نباشند، دشمن می تواند به نظام و مقام ولایت، آسیب برساند، به همين خاطر ملت همواره حامی و حافظ ولایت بوده و در حماسه ۹ دی، ولایتمداری خود را به جهانیان اثبات کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، خانم مهربان در نشست بصیرتی طلاب و ائمه جماعات مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) آمل بیان کرد: در روز 9 دی سال 88، مردم کشور ما امتحانشان را خوب پس دادند، چرا که نشان دادند اگر دشمن در مقابل اسلام و ارزش هاي ديني بایستد، ما در مقابل تمام دنیا می ایستیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران، ادامه دهنده نهضت امام حسین(عليه السلام) است و مردم با حضورشان در تمام عرصه ها نشان دادند که پاسدار این انقلاب هستند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل در ادامه با اشاره به لزوم حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی تاکید کرد: اگر مردم، پشتوانه انقلاب نباشند، دشمن به راحتی می تواند نظام را از بین برده و به مقام ولایت، آسیب برساند. لذا مردم همواره حامی و حافظ ولایت هستند.

وی افزود: دشمن فهمیده که با جنگ سخت نمی تواند این نظام را شکست دهد، به همین دلیل با طرح و نقشه جدید، جنگ نرم را درپیش گرفته و اکنون نیز جنگ هوشمندانه را شروع کرده است.

خانم مهربان اعلام كرد: دشمن با به ستوه درآوردن ملت ایران از طریق فشار اقتصادی، درصدد دست یافتن به اهدافش است، اما جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت 40 سال، هم چنان سرزنده بوده که از جلوه های بارز آن، حضور مردم در راهپیمایی ها و حضور جوانان مدافع حرم در میدان های نبرد است.

وی در ادامه با بیان اقدامات دشمن در راستای تضعیف قدرت ایران اسلامی، تصریح کرد: دشمن برای نابودی ایران، به اقداماتی همچون تبلیغات و جنگ فرهنگی، ایجاد شبکه های رادیویی و تلوزیونی ضد شیعه و اشاعه شایعات گمراه کننده روی آورده و به دنبال تغییر سبک زندگی مردم است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) آمل در پايان خاطر نشان كرد: یکی از مهم ترین راه های مقابله با دشمن، تقویت روحیه ایمان به خداست و در کنار آن، باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشیم تا با آگاهی همه جانبه، در مقابل دشمن ایستاده و با معرفت و شناخت، راه درست را به مردم نشان دهیم.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha