پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین، خدمت به مردم و محرومین را عبادت دانست و گفت: گره گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین (ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، ظهر امروز در دیدار با مدیر کل وکارکنان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) ضمن قدردانی از توجه ویژه این نهاد به مددجویان و محرومین، گفت: خدمت به محرومان کار ارزشمندی است و امروز کمیته امداد موجب روحیه نشاط و شادی میان محرومان جامعه شده است.

وی خاطرنشان کرد: گره گشایی از کار محرومین و نیازمندان مورد توجه خداوند و توصیه ائمه معصومین (ع) است و خدمت در کمیته امداد عبادت است و  باید به کرامت مددجویان و رفع مشکلات مردم محروم توجه بیشتری داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: خوشبختانه امروز کمیته امداد و با همکاری حوزه علمیه قزوین، موضوع جمع آوری زکات را در شهرستان ها و روستا ها را به خوبی پیگیری می کند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی همچنین در جمع 500 مددجوی کمیته امداد اعزامی به مشهد مقدس بیان کرد: امروز باید شکر گزار نعمت انقلاب اسلامی باشیم که چنین نهادهایی ارزشمند و با برکتی در کشور وجود دارد تا بیشتر در خدمت محرومین باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: این نظام مقدس جمهوری اسلامی که بیش از ۲۵۰ هزار شهید تقدیم این خاک مقدس نموده و به راحتی به دست من و شما نرسیده و باید همیشه از آن صیانت نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha