چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فرمانده سپاه مینودشت

حوزه/ مصطفی لو گفت: فتنه ۸۸ هم با وجود اهداف زیاد دشمن، یک حرکت مردمی و عظیم ملی لازم داشت تا بساط فتنه گران برچیده شود، به همین دلیل، حماسه بسیار مهم و عظیم ۹ دی باید حفظ و گرامی داشته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، مصطفی لو، فرمانده سپاه ناحیه مینودشت، درمراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در جمع کارکنان، اساتید و طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) این شهرستان به بررسی و تحلیل این حماسه عظیم پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه مینودشت با اشاره به خنثی سازی فتنه 88، حضور عظیم و پرشور مردم همیشه در صحنه را از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به جایگاه بصیرت در جامعه، خاطرنشان کرد: عدم بصیرت افراد در طی تاریخ، صدمات ریشه ای زیادی را به وجود آورد؛ فتنه 88 هم با وجود اهداف زیاد دشمن، یک حرکت مردمی و عظیم ملی لازم داشت تا بساط فتنه گران برچیده شود، به همین دلیل، حماسه بسیار مهم و عظیم ۹ دی باید حفظ و گرامی داشته شود.

فرمانده سپاه مینودشت با بیان این که حماسه 9 دی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، ادامه داد: در این فتنه، انقلاب و دستاوردهای آن به اقصی نقاط دنیا منتقل شد، امروزه غربی ها نیز معتقدند که توان مقابله نظامی با ایران را ندارند و در حقیقت، خوفی از قدرت و فرهنگ ایران دارند.

مصطفی لو با اشاره به فرمایشاتی از مقام معظم رهبری، خطاب به طلاب تاکید کرد: امروزه با توجه به مشکلات و شایعات فراوان، باید پیرامون بصیرت افزایی بسیار تلاش کرد و خط و مشی رهبری برای حفظ نظام و دستاوردهای آن را به گوش مردم رساند.

وی با توصیه بر توطئه های دشمنان و وسوسه های شیاطین بر توجه و دقت در فضای مجازی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha