پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قریشی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: حماسه ۹ دی مردم با حضور خود، نبود خواص در صحنه را که عمدتا یا سکوت کردند و یا سردمداری فتنه را یدک کشیدند، جبران کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی قبل از ظهر امروز در مراسم ۹ دی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز امت حزب الله ایران برای لبیک گویی به مقام معظم رهبری در این جمع حاضر شده‌اند که نشان از بصیرت بالای مردم ایران دارد که همیشه به صورت یک انقلابی بصیر پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

وی ادامه داد: ۹ دی را به هیچ وجه فراموش نخواهیم کرد، چرا که این روز، روز بصیرت و آگاهی مردم ایران است، روزی است که مردم در مقابل عده‌ای که می‌خواستند طعم پیروزی چهل ملیونی ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به تلخی بکشانند، ایستادند و پاسخ محکم به آن‌ها دادند.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: در سال ۸۸ به مقدسات دینی، ولایت فقیه و اباعبدالله الحسین(ع) اهانت شد و مردم ایران این بی‌حرمتی‌ها را تحمل نکرده و به میدان آمدند و فتنه و فتنه‌گران را با بصیرت خود خاموش کردند.

وی افزود: در زمان امام علی(ع) عدم وجود بصیرت موجب شد حضرت کوفیان را نفرین کند، آن‌ها حضرت را هیچ وقت نشناختند و همین امر موجب شد که دشمن بر آن‌ها غلبه کند و امروز ملت ایران با این حضور خود تاکید کردند که نخواهند گذاشت تاریخ تکرار شود و علی تنها بماند.

نماینده ولی فقیه در پایان گفت: فتنه ۸۸ امتحان خواص بود که مردم آن‌ها را معتمد خود می‌دانستند اما با این وجود عده‌ای یا ساکت شدند و یا سرمداری فتنه را کردند و مردم با حضور خود نشان دادند که در سکوت خواص مردم بصیرت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha