سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جشن انقلاب

حوزه/ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه‌ای، سه عامل ماندگاری انقلاب را «ولایتمداری»، «بصیرت» و «استقامت» خواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در بیانیه‌ای، سه عامل ماندگاری انقلاب را «ولایتمداری»، «بصیرت» و «استقامت» خواند.

بر اساس این گزارش، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان بدین شرح است؛

یوم‌الله ماندگار نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی و تجلی وحدت ملت عاشورایی ایران اسلامی حول محور ولایت و نماد ولایتمداری است که با دست قدرت الهی و عینیت بخشیدن به تکلیف گرایی و عمل به هنگام برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن‌شناسی امت، حماسه‌ای بی‌بدیل خلق و با حضور خودجوش مردم در صحنه و شرکت در عظیم‌ترین راهپیمایی تاریخ، فتنه رذیلانه آمریکایی - صهیونیستی را در هم پیچید.

اینک در نهمین سالگرد این حماسه ماندگار و هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمد و سپاس پروردگار منان اعلام می‌داریم؛

۱- ولایتمداری، بصیرت و استقامت رمز ماندگاری انقلاب اسلامی و حراست از نعمت بی‌بدیل الهي ولایت فقیه این رکن رکین نظام اسلامی را وظیفه شرعی و ضامن ثبات و امنیت کشور و مهار فتنه ها دانسته و آمادگی تا پای جان برای اطاعت محض و بی چون و چرا از فرامین و رهنمودهای حیات بخش مقتدای عظیم الشأن امت اسلامی و رهبر عزیزتر از جانمان را اعلام می نماییم.

۲- فتنه آمریکایی - صهیونیستی سال ۱۳۸۸ کودتای بین المللی با الگوی اهریمنی انقلاب رنگین و جنگ نرم برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بود که با دست قدرت الهی، هدایت های حکیمانه امام المسلمين، بصیرت، دشمن‌شناسی و عمل به هنگام مردم متدین و سلحشور با شکست مواجه شد؛ لکن همنوایی سران داخلی فتنه با دشمنان خارجی، گناه بس عظیم و نابخشودنی است که هر گونه تلاش مذبوحانه برای تطهیر جرم و جنایت غیرقابل عفو و بخشش آنها را شدیدا محکوم می نماییم.

۳- با تشدید سیاستهای خصمانه نظام سلطه و تلاش مذبوحانه معاندین برای التهاب آفرینی و کاهش امید و اعتماد مردم به نظام اسلامی از طریق جنگ روانی و اقتصادی، لازمه نصرت و استیلا بر تنگناهای کنونی را، هوشیاری و استقامت همگان - جامه عمل پوشاندن بر اقتصاد مقاومتی درون زا و اقدامات عملی مسئولین با تلاش حداکثری برای تحقق مطالبات بحق مردم و برخورد جدی با پدیده شوم گرانی و تورم بی سابقه ماههای اخیر می دانیم.

۴- اهتمام مجدانه مسئوولین در صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و پایبندی به استقلال همه جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی و حساسیت توأم با حفظ روحیه انقلابی در برابر دشمنان عنود خاصه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار با استعانت از ذات اقدس احديت جل و علا و اتکا به توانمندی های داخلی و دل نبستن به بیگانگان را جهاد کبیر و لازمه غلبه بر کارزار ددمنشانه استکبار جهانی، و عبور عزتمندانه از فتنه جاری می دانیم.

۵- با آگاهی از توطئه های استکبار جهانی، مراقبت مسئولان کشور و رصد هوشمندانه تحركات به منظور به شکست انجامیدن جنگ ترکیبی تحمیلی آمریکای سلطه جو، عملیات روانی ضدانقلاب و رسانه های وابسته در راستای شبهه افکنی، سیاه نمایی، آشوب و القای ناکارآمدی نظام دینی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سال ۱۳۹۸، اقدامات روشنگرانه همراه با تبیین دستاوردهای گرانسنگ نظام اسلامی را خواهانیم.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha