جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلیلی

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمن با لشکرکشی رسانه ای به دنبال غبارآلود کردن دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری  «حوزه» از خرم آباد، سعید جلیلی، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 9 دی و در جمع مردم خرم آباد با اشاره به توطئه ها و هجمه هابی دشمنان برای کمرنگ کردن باورهای انقلابی در بین مردم، گفت: دشمنان انقلاب با تزویر و حیله سعی دارند پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی کمرنگ جلوه دهند و ارزش ها و آرمان های انقلابی را در جامعه خدشه دار کنند .

وی با بیان اینکه دشمن اذعان کرده که 40 سال دربرابر ایران اسلامی شکست خورده است، بیان داشت: دشمن در طول 40 سال عمر انقلاب اسلامی هر آنچه داشته برای حمایت از رژیم طاغوت ،مخالفین انقلاب و همچنین در جنگ تحمیلی در کمک به صدام، علیه ایران بکار گرفته است.

جلیلی با بیان اینکه امروز نتیجه پایداری انقلاب اسلامی مقاومت نظام و مردم ایران اسلامی در برابر هجمه های دشمن است، گفت: جمهوری اسلامی همواره با قدرت در مقابل هجمه های دشمن ایستادگی کرده است .

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه دشمنان پس از شکست در جنگ نظامی علیه ایران تحریم های فلج کننده را علیه اقتصاد ایران بکار گرفته اند، افزود: دشمنان همواره از ایستادگی و مقاومت ملت ایران واهمه دارند و به این ایستادگی و صبر اذعان دارند .

جلیلی با تاکید بر اینکه روند مقابله با دشمن موجب کسب موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر شده، اظهار داشت: امروز 240 شبکه ماهواره ای علیه نظام جمهوری اسلامی راه اندازی شده اند و هدفشان تضعیف باورهای اعتقادی و انقلابی در بین مردم است .

وی با اشاره به اینکه اوباما اذعان کرد اگر با ایران به توافق نمی رسیدیم به نقطه ای نزدیک می شدیم که تحریم ها کارایی خود را از دست می داد، گفت: دشمن می خواهد موفقیت ها را بپوشاند و اگر موفقیتی در ایران حاصل نشده است، چرا لشکر کشی بزرگ رسانه ای را انجام می دهید و جنگ رسانه ای به راه می اندازید.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه با اشاره به اینکه در طول 8 سال جنگ تحمیلی ما را از خرید سیم خاردار تحریم کرده بودند، بیان داشت: امروز با همان کشور در خصوص برد موشک های بالستیک مذاکره می کنند.

جلیلی با بیان اینکه امروز دشمنان اسلام هراسی و ایران هراسی راه به انداخته اند، خاطرنشان کرد: مردم همچنان بابصیرت و بیداری حافظ ارزش های انقلابی هستند و در این راه مقاومت می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه کشتی انقلاب نباید از حرکت بایستد، افزود: مسیر حرکت کشور نباید متوقف شود و روز به روز باید با تلاش و کوشش شاهد پیشرفت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی در جهان باشیم .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha