پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۹ دی در بوشهر

مراسم گرامیداشت یوم الله ۹ دی امروز و همزمان با سراسر کشور در جای جای استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی امروز و همزمان با سراسر کشور  در جای جای استان بوشهر برگزار شد.

مردم بوشهر از صبح امروز در روز موسوم به بصیرت، خانه و کاشانه خود را ترک کرده و خود را به مصلی امام خمینی(ره) بوشهر رساندند.

این مردم ولایتمدار با در دست داشتن پلاکاردها و دست نوشته هایی با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر فتنه گر» خشم و نفرت خود را از فتنه های جهان استکبار نشان دادند.

آنها همچنین با سر دادن شعارهایی این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده عهد و پیمان خود را با ولایت اعلام داشتند. در این بین رقص پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران در دست دانش آموزان و نوجوانان جلوه خاصی را به مراسم داده بود.

گنجایش مصلای جمعه بوشهر در حالی پر از جمعیت شده بود که ملت بوشهر در نهمین سال پس از حوادث 9 دی آمده بودند تا غبار فتنه را جلوی عده ای خواص بزدایند و درس بصیرت را بی بصیرتان بیاموزند.

در این مراسم محمد جواد لاریجانی، دبیرستاد حقوق بشر به عنوان سخنران مراسم به ایراد سخن پرداخت. همچنین غلامرضا ابراهیمی از مداحان اهل بیت در بوشهر به مناسبت 9 دی به قرائت شعری انقلابب پرداخت.

اجرای گروه سرود نوجوانان سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر و پخش کلیپی از بیانات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مراسم گرامیداشت نهم دی در بوشهر با قرائت قطعنامه محکومیت فتنه به پایان رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha