پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: هر فتنه ای که بخواهد در مسیر نظام اسلامی ایجاد شود با بصیرت مردم و هدایت رهبری خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» به مناسبت نهم دی ماه، با اشاره به لزوم داشتن بصیرت، تاکید کرد: هر فتنه ای که بخواهد در مسیر نظام اسلامی ایجاد شود با بصریت مردم و هدایت مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: باید اسلام ناب را شناخت؛ مشکلی که موجب تسلط خارجی در کشور های اسلامی شده، نداشتن اسلام ناب است.

وی با بیان اینکه مردم، رهبری و اسلام ناب منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و عامل اصلی، بصیرت داشتن مردم بود، ابراز کرد: عوامل خارجی و کسانی که در داخل همراه آنان بودند در فتنه سال 88 حضور داشتند که مردم با بصیرت بی نظیر خود آتش را خاموش و دست رد به سینه استکبار زده و با رهبری بیعت مجدد کردند.

مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به اینکه مهمترین مشعل هدایت پیغمبر(ص) بصیرت بود و راه را روشن می ساخت و مردم را در مسیر قرار می داد، اظهار کرد: روحانیت مشعلدار بصیرت در طول تاریخ هستند که همواره راه انبیا را ادامه می دهند.

وی افزود: روحانیت امروز هم با در دست داشتن آن مشعل راه را ادامه می دهد و مردم هم همان نقش مهم حماسه دی ماه 88 را دارند.

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha