جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بصیرتی

حوزه/ مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان، حماسه ۹ دی را سالروز نشان دادن بصیرت مردم در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: بصیرت و اعتقادات مردم به نظام در حماسه ۹ دی، توطئه های دشمنان را ناکام گذاشت.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با بیان اینکه دشمن هنوز دست از دشمنی انقلاب و نظام برنداشته، گفت: 9 دی سال گذشته نیز دشمن تمام تلاش خود را به منظور به چالش کشیدن نظام اسلامی در بستر نارضایتی مردم نسبت به وضعیت معیشتی و اقتصادی بکاربرد، ولی حضور به موقع مردم این توطئه نقش بر آب شد.

وی با تاکید برهوشیاری مردم  و مسئولین دربرابر توطئه های استکبارجهانی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران، گفت: هر چند دشمن بارها اعلام کرده که مردم جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نخواهند داشت، ولی دشمن بداند مردم آگاه و بصیر ایران همانند قبل با حضور به موقع تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی خواهند کرد.

وی به شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران در برابر توطئه های دشمنان اشاره و تصریح کرد: علیرغم اینکه استکبارجهانی و صهیونیست غاصب به شکست ناپذیری انقلاب اسلامی ایران در برابر تمام دسیسه ها اعتراف می کنند، ولی متاسفانه عده ای در داخل هنوز سرشان را از یربرف بیرون نیاورده اند و با بازی در زمین دشمن علیه انقلاب توطئه می کنند.

مسئول بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه سه قوه باید بصیرت بیشتری نسبت به توطئه های دشمنان پیدا کنند، به نقش روحانیون و حوزه های علمیه در آگاه سازی مردم پیرامون حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: براساس فرموده امام راحل همانطورکه نهضت انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه  قم رقم  خورد، در حال حاضر نیز روحانیون و حوزه های علمیه در تمام صحنه  ها باید در خط مقدم جبهه  فرهنگی، سیاسی و اجتماعی قرار گیرند.

حجت الاسلام بصیرتی به نقش کلیدی حوزه های علمیه در آگاه سازی مردم نسبت به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: حوزه علمیه  همان طور که از ابتدا همراه انقلاب بود در دوران دفاع مقدس نیز بیشترین  شهید، جانباز و ایثارگر را به نسبت جمعیت تقدیم نظام کرده، درحال حاضر نیز تحت امر ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با تمام توان در برابر توطئه های دشمنان خواهد ایستاد.

 وی در پایان به نقش کلیدی روحانیون  و حوزه های علمیه منطقه کاشان در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: روحانیون و حوزه های علمیه منطقه کاشان با تقدیم بیش از103 شهید و تعداد زیادی جانباز، ایثارگر و آزاده نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha