پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی احتشام کاشانی در سمنان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احتشام کاشانی با بیان اینکه برخی با شعار خط امام(ره)، علیه منافع کشور و انقلاب اسلامی حرکت می کنند، گفت: مدعیان دروغین خط امام(ره) دم از مردم‌سالاری می‌زنند و باید به این فتنه گران گفت که ولایت‌فقیه خط قرمز مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی احتشام کاشانی، امروز در یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در سمنان با اشاره به حماسه 9 دی و با بیان اینکه مردم در فتنه 88 جلوتر از خواص در حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه به میدان آمدند، اظهار داشت: اگر فتنه ۸۸ به‌درستی تبیین نشود بازهم ممکن است فتنه‌ای دیگر درراه باشد زیرا دشمنان دست از عداوت با ما برنمی‌دارند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن حماسه 9 دی یک امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است، تصریح کرد: این آیین بهانه‌ای برای بیزاری جستن از عوامل فتنه است که در سال 88 مردم را تشویق به شعار علیه آرمان‌های انقلاب اسلامی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه دو واژه فتنه و بصیرت به دنبال انتخابات سال 88 و فتنه آن وارد ادبیات سیاسی ما شد، افزود: امروز ملت در انقلاب اسلامی بصیر هستند، اما نباید در مقابل برخی مسائل سکوت کرد و اگر ابعاد فتنه ۸۸ از سوی اصلاح‌طلبان و اصولگرایان تبیین نشود، خطرات دیگر انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند و فتنه‌های جدید درراه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احتشام کاشانی، با بیان اینکه فتنه گران در سال 88 مردم را تشویق به حضور در صحنه و شعار علیه نظام جمهوری اسلامی می‌کردند، خاطرنشان کرد: ملت ما تا زمانی که درصحنه و پشتیبان ولایت‌فقیه زمانشان هستند به‌هیچ‌وجه آسیب نخواهند دید و لذا باید به این بصیرت مردمی آفرین گفت که همیشه در بزنگاه‌ها حضورداشته است.

وی با بیان اینکه برخی با شعار خط امام(ره)، علیه منافع کشور و انقلاب اسلامی حرکت می کنند، گفت: مدعیان دروغین خط امام(ره) دم از مردم‌سالاری می‌زنند و باید به این فتنه گران گفت که ولایت‌فقیه خط قرمز مردم است.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه مردم در فتنه 88 در پشتیبانی از ولایت‌فقیه به میدان آمدند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی با این فتنه‌گری‌ها از بین نمی‌رود و فتنه گران از دین و نظام اسلام برگشته‌اند.

وی با بیان اینکه خداوند ما را در فتنه‌ها آزمایش می‌کند و اگر بصیرت نباشد مسیر را اشتباه می‌رویم، گفت: هرچند صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی با این فتنه‌گری‌ها از بین نمی‌رود؛ اما بیداری و هوشیاری مردم و ولایتمداری آنان همیشه خنثی‌کننده توطئه دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha