سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور طلاب و روحانیون تهرانی در بزرگداشت حماسه ۹ دی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ولایت مداری جزو اصول غیر قابل تغییر ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر حتی جان خود را برای تقویت جایگاه ولایت و رهبری داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت نهم دی در قائمشهر برگزار شد، حماسه نهم دی را نشان از بصیرت انقلابی ملت ایران در دفاع از اصل انقلاب و رهبری نظام عنوان کرد.

وی با بیان این که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در جریان فتنه 88 در دفاع از ارزش های دینی و انقلابی به میدان آمدند، افزود: مردم با بصیرت کشورمان وقتی دیدند فتنه گران به عاشورای حسینی و ارزش های انقلاب اهانت و جسارت کردند خودجوش به میدان آمدند و پاسخ محکمی به سران فتنه دادند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن در جریان فتنه 88 با تمام قوا به میدان آمده بود تا ضربه بزرگی به انقلاب اسلامی بزند، خاطرنشان کرد: تقلب در انتخابات نیز رمز عملیات دشمن برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران با اقتدار در برابر فتنه گران ایستادند و از انقلاب و نظام دفاع کردند، افزود: این ملت همواره ثابت کردند هیچ گاه دست از حمایت از انقلاب و رهبری بر نخواهند داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ولایت مداری جزو اصول غیر قابل تغییر ملت بزرگ ایران است، خاطرنشان کرد: این ملت در چهار دهه اخیر حتی جان خود را برای تقویت جایگاه ولایت و رهبری داده اند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که مردم با بصیرت ایران اسلامی اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به جایگاه ولایت و رهبری وارد شود، تصریح کرد: در جریان فتنه 88 تضعیف ولایت هدف اصلی فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان انقلاب به نقش ولایت فقیه در نظام اسلامی به خوبی آگاه هستند، بیان داشت: به همین دلیل در همه بحران ها و فتنه های پس از انقلاب جایگاه ولایت نقطه تمرکز دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این که فتنه 88 با مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و بصیرت بالای ملت بزرگ ایران خنثی شد و در تاریخ انقلاب ایران به ثبت رسید، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه و با بصیرت ایران اسلامی پیروز واقعی صحنه نبرد با توطئه گران و فتنه انگیزان در آن مقطع حساس بودند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که نهم دی ماه به روز پیوند امت با ولایت نامگذاری شده است، تصریح کرد: تقویت چنین روزهای با عظمتی در نظام اسلامی موجب بیمه شدن انقلاب در برابر فتنه ها و توطئه های دشمنان خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha