پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عکس ۹ دی

مسئولان حوزه علمیه خواهران استان یزد در گفتگو با حوزه از حضور منسجم و پرشور بانوان بسیجی حوزوی در آیین بزرگداشت نهم دی قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، روز 9 دی در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ایام الله انقلاب اسلامی و به عنوان یک روز تاریخی با عنوان « روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نام گرفته است.

بانوان حوزوی و طلاب مدارس علمیه خواهران استان یزد به همراه مدیر و کادر مدرسه در یک حرکت منسجم در آیین بزرگداشت سالروز نهم دی ماه شهرستان ها و به ویژه در مسجد روضه محمدیه شرکت کردند و با آرمان های انقلاب اسلامی و مقام عظمای ولایت میثاقی دوباره بستند.

در این مراسم که حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر مدیر حوزه علمیه خواهران استان و معاونان وی نیز حضور یافته بودند در گفتگوهای اختصاصی با خبرنگار«حوزه»از اهمیت این روز و اهداف بزرگداشت حماسه 9 دی سخن گفتند.

وی ضمن تقدیر از حضور خودجوش بانوان حوزوی و طلاب بسیجی در این مراسم اظهار کرد: بانوان طلبه همچون گذشته با  اقتدا به حضرت سید الشهدا(ع) شعار هیهات منا الذله را سر لوحه برنامه های خود قرار داده  اند و به دشمنان انقلاب اعلام می دارند که در رکاب ولی فقیه خود، همواره محکم و استوار ایستاده اند.

وی تصریح کرد: حوزویان به همگان ثابت کردند که یوم الله ۹ دی، تنها نمونه ای از همایش عظیم و همه جانبه این ملت همیشه در صحنه در مقابل  دشمنان است.

*مردم برای حفظ انقلاب آتش به اختیارند

رؤیا دهقانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد در این گفتگو به خبرنگار «حوزه» گفت: حماسه 9دیماه سال 88 برگی دیگر از تاریخ انقلاب ایران بود که توسط  بابصیرتان کشور جمهوری اسلامی رقم خورد و به یقین در آینده روشن خواهد شد که دشمنان قسم خورده  انقلاب در فتنه 88 چه قصد شومی داشتند.

وی افزود: با عنایت حضرت ولی عصر (عج) وهدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری، فتنه 88 خاموش شد و مردم با بصیرت ایران در 9دی نشان دادند که گوش به فرمان مقام عظمای ولایت هستند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان یزد، حماسه 9 دی 88 را در حقیقت رأی مجدد مردم به انقلاب دانست و گفت: مردم هنوز مثل سال 57 این انقلاب را قبول دارند با این تفاوت که الان بصیرت مردم نسبت به سال 57 فراگیر ترشده است و حاضرند جلوتر از مسئولین و آتش به اختیار برای حفظ  نظام جمهوری اسلامی جان خود را فدا کنند.

*شکرگزار حماسه 9 دی باشیم

فاطمه نظیر معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان یزد بیان کرد: بزرگداشت حماسه نهم دی ماه براساس سفارش قرآن کریم بزرگداشت ایام الله است که باید شکرگزار این حماسه باشیم.

وی ابراز کرد: هر سال در بزرگداشت 9 دی با یاداوری حماسه به یادماندنی ملت ایران که به صورت سراسری در کشور برگزار شد پیوند قلبی مردم با ولایت فقیه بیش از گذشته مستحکم تر می شود و چشم طمع دشمنان را کور می کند.

*بانوان حوزوی در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشگام هستند

مریم حسن پور معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران هم در ادامه این گزارش با قدردانی از بانوان حوزوی شرکت کننده در مراسم بزرگداشت 9 دی مسجد روضه محمدیه یزد و سایر شهرستان ها گفت: برخی مدارس شهر یزد و شهرستان های استان هم برنامه های ویژه ای از جمله نشست های بصیرتی طی روزهای قبل داشته اند و در روز های آینده برگزار می کنند.

وی تأکید کرد: بانوان حوزوی یزد همیشه نشان داده اند که در حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و میثاق با آرمان های شهدا، امام شهدا و مقام عظمای ولایت پیشگام هستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha