سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گفت و گو با خانم امیری مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) پارسیان استان هرمزگان

حوزه/ امیری، حماسه ۹ دی را به عنوان روز بصیرت ملت و بیعت آنها با مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مردم با حرکت خودجوش خود به دشمنان ثابت کردند، که همیشه در تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از انقلاب و خون شهدا در مقابل فتنه های فریبکاران عالم خواهند ایستاد.

خانم اعظم امیری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به فرا رسیدن حماسه ۹ دی بیان کرد: حماسه ۹ دی به تمام مردم خارج از دسته بندی های قومی، سیاسی و تفکری تعلق دارد.

وی با اشاره به استقامت مردم ولایتمدار در برابر فتنه های شوم مستکبران و منافقان، افزود: حماسه ۹دی برای همیشه در تاریخ اسلامی باقی ماند و عظمت حضور ملت ایران در برابر مستکبران جهان به نمایش گذاشته شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) پارسیان استان هرمزگان، حماسه ۹ دی را متعلق به همه ملت وفادار ایران دانست و اظهار داشت: مردم ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ با تبعیت از ولایت فقیه در حفظ آرمان های انقلاب به میدان آمدند و دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را به یاس و ناامیدی تبدیل کرند.

وی حماسه ۹ دی را به عنوان روز بصیرت ملت و بیعت آنها با مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: مردم با حرکت خودجوش خود به دشمنان ثابت کردند، که همیشه در تبعیت از ولایت فقیه و پاسداری از انقلاب و خون شهدا در مقابل فتنه های فریبکاران عالم خواهند ایستاد.

 امیری با اشاره به اهمیت بصیرت و ولایتمداری مردم و بخصوص طلاب که مهم ترین پاسداران آموزه های اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، افزود: ملت آگاه و شجاع کشور اسلامی ایران در روز 9 دی به ندای رهبری لبیک گفتند.

استاد حوزه در پایان اظهار کرد: ملت آگاه و شجاع کشور ایران، با بصیرت و حضور به موقع خود در صحنه و این اقدام تاریخی خود نشان دادند که تربیت یافتگان مکتب حسینی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha